Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#56612Pokladna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2022, před 3 lety

Ludmila Řepková

Znění stížnosti

Zdravím Vás, při platbě za nákup ve výši 77,40 Kč mi byla odmítnuta platba 2000 bankou. Odůvodněno nízkou částkou nákupu.

Jsem s pozdravem


Řepková Ludmila


Požadované řešení

Žádám vysvětlení, zda se jedná o něžný postup pokladen. OD Bruntál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 11:53, před 3 lety

Prodávající je povinen přijmout tuzemské bankovky. Zákon však neomezuje prodávající v situacích, kdy je placeno vyšší bankovkou a prodávající poté nemá na vrácení. Takové odmítnutí není nijak sankcionováno.

Jak je uvedeno v článku níže: "Zákon o oběhu bankovek a mincí (č. 136/2011 Sb.) sice stanoví povinnost každému přijímat tuzemské peníze, ale nemůžeme z toho vyvodit, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na bankovku jakékoliv nominální hodnoty."

Vice informací o této problematice lze nalézt například zde: https://pravo21.cz/pravo/penize-a-my-kdy-muzete-byt-pri-platbe-odmitnuti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2022 14:40, před 3 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2022 14:14, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 14:13, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.