Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi byla předána zásilka, kterou jsem si neobjednal, na adresu firmy, kde již 4 roky nemám sídlo. Zásilka převzala firma sídlící v areálu mojí bývalé firmy. Nepřeji si zasílání zásilek, které jsem si neobjednal. Jsem důchodce a platit za neobjednanou zásilku si nemohu dovolit. . Nebudu platit poštovné za vrácení zásilky. Za tuto zásilku platit nemohu, pokud ji Helvetia Apotheke d.o.o. požaduje zpět, žádám o zaslání štítku pro zpětné vrácení zásilky.
Jsem připraven toto předat ČOI k řešení
Neobjednané zboží
Za tuto zásilku platit nemohu, pokud ji Helvetia Apotheke d.o.o. požaduje zpět, žádám o zaslání štítku pro zpětné vrácení zásilky.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se může jednat o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka.
Protože z popisu není jasné, zda je stěžovatel podnikatelem a služba VašeStížnosti slouží zejména spotřebitelům, budeme předpokládat, že se jedná o spotřebitele.
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou například při uzavření smlouvy po telefonu.
Podle bodu 4.1. všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke, v případě objednávky pravidelného zasílání, je každé tři týdny kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Pro urychlení a zjednodušení celého procesu je možné společnost kontaktovat na telefonním čísle zákaznického oddělení: 234 099 888 (Po - Pá 8:00 – 17:00).
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážený pane Pavlovský,
na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozí objednávky. Rádi Vaši stížnost prověříme. Abychom to mohli učinit, prosíme Vás o zaslání Vašeho zákaznického čísla, adresy nebo telefonního čísla pro dohledání zákaznické karty.
Pro rychlejší vyřízení Vašich dotazů, doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.
S pozdravem
Zákaznický servis PetGourmet
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
žVážený pane Pavlovský,
na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozí objednávky. Rádi Vaši stížnost prověříme. Abychom to mohli učinit, prosíme Vás o zaslání Vašeho zákaznického čísla, adresy nebo telefonního čísla pro dohledání zákaznické karty.
K vašemu vyjádření sděluji, že nemám zákaznické číslo, zásilku jsme neobjednal, tudíž nehodlám nic platit, zásilku vrátím na základě dodání vašeho štítku k navrácení zásilky.
Vážený pane Pavlovský,
vzhledem k tomu, že jste neuvedl žádné údaje, podle kterých můžeme dohledat Vaši zákaznickou kartu, nemáme situaci jak prověřit. Pokud budete zásilku posílat zpět, jak píšete, situaci prověříme po jejím doručení.
Pro případné další dotazy doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.
S pozdravem.
Zákaznický servis PetGourmet
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.