Společnost


INTIMPRA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56617Nevracení poštovného při uznané reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2022, před 3 lety

Věra Novotná

Znění stížnosti

Reklamovala jsem podprsenku. Reklamace mi byla uznána a vyměněna za nový kus.
Již od ledna 2022 kdy jsem poslala e-mailem potvrzení od dopravce čekám na proplacení a stále nic.
E-shop absolutně nekomunikuje, nikdy mi na žádný e-mail neodpověděl a to jsem psala na 3,které jsem na internetu našla. Telefon mi taky nezvedli.
Už je to jak mi poslali zásilku kde neuvedli ani číslo a tím pádem mě kuryr neměl jak kontaktovat a já balík našla proste před barákem.
Když jsem volala na jednu z jejich prodejen tak mě paní ještě nazvala prasetem a ze se mám stydět,což si k zákazníkovi dovolit nesmí.


Produkt

Podprsenka Triola perla


Požadované řešení

Vracení poštovného a odškodné za čekání,urážky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2022 12:19, před 3 lety

Při uznané reklamaci spotřebiteli náleží mimo nápravu (zde dodání nového kusu) i účelně vynaložené náklady. Ty však musí být přiměřené - zpravidla se jedná o nejlevnější dopravu.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění (tedy zaplacení účelně vynaložených nákladů reklamace) tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

K chování zaměstnankyně:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 16:16, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.