Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem podprsenku. Reklamace mi byla uznána a vyměněna za nový kus.
Již od ledna 2022 kdy jsem poslala e-mailem potvrzení od dopravce čekám na proplacení a stále nic.
E-shop absolutně nekomunikuje, nikdy mi na žádný e-mail neodpověděl a to jsem psala na 3,které jsem na internetu našla. Telefon mi taky nezvedli.
Už je to jak mi poslali zásilku kde neuvedli ani číslo a tím pádem mě kuryr neměl jak kontaktovat a já balík našla proste před barákem.
Když jsem volala na jednu z jejich prodejen tak mě paní ještě nazvala prasetem a ze se mám stydět,což si k zákazníkovi dovolit nesmí.
Podprsenka Triola perla
Vracení poštovného a odškodné za čekání,urážky
|
Tweet |
Při uznané reklamaci spotřebiteli náleží mimo nápravu (zde dodání nového kusu) i účelně vynaložené náklady. Ty však musí být přiměřené - zpravidla se jedná o nejlevnější dopravu.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění (tedy zaplacení účelně vynaložených nákladů reklamace) tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
K chování zaměstnankyně:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.