Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
dne 21.11.2014 jsem zakoupila v obchodním domě Ikea na Čeném Moste kuchyňskou linku, firma Ikea mi doporučila montážní firmu Rhenus Logistics, která 11.12.2014 kuchyňskou liknku namontovala.
Montáž se protáhla do večernách hodin a jeden z montérů byl očividně nemocný, hloupě jsem podepsala kolem 19 hod večer převzetí díla. Druhý den jsem zjistila hrubé nedostatky, nepřiléhající horní skříňky na kraj obkladů, některé skříňky byly smontovány z nepředepsaného materiálu- z nějakých zbytků, vrchní deska není o cca 0,50 cm v rovině, nepřilepné těsnění, u lednice, které vypadává, nejvíc mi vadí nepřiléhající vrchní skříňky k obkladum, reklamaci s fotodokumentací jsem v Ikee sepsala dne 18.12.2014. Podotýkám, že technik se mnou neřešil, to že skříňky nepřiléhají k obkladům.
Dne 15.1.2015 mi přišlo zamítavé stanovisko z firmy Ikea- viz dále
Věc: Vyjádřeni k reklamaci číslo 408-2185056
Vaši reklamaci číslo 408-2185056 na reklamaci montáže RHENUS, která byla sepsána 18. 12. 2014 obchodní dům IKEA Černý Most
zamítá.
Obchodní dům IKEA Praha Černý Most reklamaci zamítá na základě posouzení vzniklé situace a doložené dokumentace technikem Rhenus. Podle vyjádření technika je montáž kuchyně ve vodováze. Technik při montáži danou věc s Vámi konzultoval, kde se na žádost dodělával i stupínek z krycího panelu. U pračky nebyla možnost přizpůsobení rozměrům kuchyňské linky, vzhledem k tomu, že není zakoupena v obchodním domě IKEA. Nožičky na skříňkách mají zadaný rozměr, který se dá jen minimálně upravit.
Na základě uvedení skutečností se vaše reklamace číslo 408-2185056 sepsaná na obchodní dům IKEA Černý Most považuje za uzavřenou.
S pozdravem
Chtěla bych, aby technik z montážní firmy přišel napravit nedostatky.
Děkuji za jakoukoli zprávu
S přáteským pozdravem
Alena Hüttlová
|
Tweet |
Zhotovitel má provést dílo s potřebnou péčí. Jestliže dílo při předání neodpovídá smlouvě, je vadné, což zakládá povinnosti zhotovitele z vadného plnění. Spotřebitel má tedy právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Pokud byla reklamace zamítnuta s tím, že dílo nemá vadu, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Jestliže si spotřebitel nechal věc sám opravit, nemůže se následně domáhat proplacení nákladů. Pokud je však schopný prokázat např. odborným vyjádřením, že na věci byla při převzetí vada, mohl by se domáhat slevy z důvodu neodstranění vady včas, tedy nejpozději do 30 dnů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.