Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, řidič autobusu mne odmítl vpustit s kočárkem do autobusu z důvodu, že uz jeden kočárek veze. Rozumím, že řidič dodržuje nějaká pravidla, ale toto beru jako nedodržení vaší dopravy a neslušnost. Beru to i z toho důvodu, že na základě vašeho jízdního řadu plánuji průběh dne. Kvůli vám nestíhám vyzvednout syna ze školky, což je dnes pro mne zásadní problém. Můžete mi napsat, jak mohu vědět, že v dalším autobuse nebude opět kočárek? Cestující nemůže tušit, že autobus již jeden kočárek má.
Autobusová přeprava Beroun - Kladno
Požadované řešení by mělo být navrženo ze strany vaší společnosti.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči pravidlům společnosti je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.