Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#56632Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2022, před 3 lety

Miloš Polenka

Znění stížnosti

5.3.2022 jsem vytvořil a následně i zaplatil objednávku na stránce mall.cz na knihovnu. 9.3.2022 mi přišel email s potvrzením, že jsem objednanou knihovnu převzal, ale žádné zboží mi nebylo doručeno. Hned jak jsem se to dozvěděl (v sobotu 12.3.2022) jsem zavolal na zákaznickou linku mall.cz kde mi bylo vysvětleno jak postupovat. Dle informací jsem obratem poslal čestné prohlášení o tom že jsem knihovnu nepřevzal a bylo mi řečeno že dostanu odpověď do 2 pracovních dnů. V pátek 18.3.2022 jsem opět volal na zákaznickou linku, jelikož jsem nedostal žádnou zpětnou vazbu. Bylo mi řečeno že se tímto případem nikdo nezabýval, ale že do 2 pracovních dnů dostanu zpětnou vazbu. ve středu 23.3.2022 jsem opět kontaktoval zákaznickou podporu (opět žádná odpověď) a bylo mi opět řečeno, že se případem nikdo nezabýval, ale že operátor případ zaurguje, tím pádem by se měl někdo ozvat do 24 hodin. Dnes (24.3.2022) jsem opět kontaktoval zákaznickou linku, s naprosto stejným výsledkem (nikdo se případem nezabývá, do 2 dnů se mi ozvou).


Produkt

Greatstore Knihovna / dělící stěna betonově šedá 110x24x110 cm dřevotříska


Požadované řešení

Urychlené doručení Objednané knihovny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 10:29, před 3 lety

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral s přepravcem prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Spotřebitel na druhé straně může své právo - na dodání řádně zaplaceného zboží - uplatnit vůči e-shopu.

Spotřebitel může zejm. namítat, že mu zboží nebylo doručeno ve sjednaný termín na sjednané místo, resp. že mu nebylo vydáno kvůli chybě na straně smluvního partnera e-shopu. Jestliže prodávající zboží nedodá a ocitá se kvůli tomu v prodlení, upozorní ho spotřebitel, že zboží nebylo dodáno včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zaplaceného zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2022 11:14, před 3 lety

Dobrý den, pane Polenko,

je mi velmi líto, že se celá záležitost řeší takto dlouho. Prosím, zašlete mi číslo Vaší objednávky, bohužel podle čísla 6202616838 se mi nepodařila dohledat. Děkuji. S pozdravem, Hana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2022 11:26, před 3 lety


Miloš Polenka

Dobrý den Hano,

Uvedené číslo je číslo faktury, číslo objednávky je 13705681501.
Děkuji. Miloš.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2022 11:32, před 3 lety

Dobrý den, pane Polenko, děkuji za číslo objednávky. Snažila jsem se s Vámi spojit, abych získala číslo účtu. Prosím, zašlete mi jej sem či mi odpovězte na e-mail, který jsem Vám zaslala.
Platbu Vám co nejdříve vrátíme. S pozdravem, Hana, overeno@mall.cz


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 13:47, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 14:07, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.