Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den
V platebním dokladu SIPO mi BEZDŮVODNĚ zmizela položka k zaplacení poplatku (za únor 2022):
***
_____________________
Děkuji za kladné vyřešení...
Jiří Panáček
Poplatek VODAFONE MUSÍ BÝT ZPĚT NA PLATEBNÍM DOKLADU SIPO...
|
Tweet |
Pro přidání položky na SIPO je vhodné navštívit pobočku České pošty s dokladem SIPO a s průkazem totožnosti. Zaměstnanci České pošty by měli požadavku vyhovět. Úprava SIPO však není možná na výdejních místech - je nutné navštívit "plnohodnotnou" pobočku.
Více informací o SIPO lze nalézt např. zde: https://www.sipo.cz/pro-zakazniky/.
Dobrý den, pane Panáčku, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Příčinou, že nebyl požadavek na úhradu předepsán do poukázky SIPO může být několik. Např. vzniklý přeplatek, nebo změny související s převodem smlouvy exUPC zákazníků do prostředí Vodafone. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.