Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#56636Platební doklad SIPO - HOTOVOST

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2022, před 3 lety

Jiří Panáček

Znění stížnosti

Dobrý den
V platebním dokladu SIPO mi BEZDŮVODNĚ zmizela položka k zaplacení poplatku (za únor 2022):

***
_____________________

Děkuji za kladné vyřešení...

Jiří Panáček


Požadované řešení

Poplatek VODAFONE MUSÍ BÝT ZPĚT NA PLATEBNÍM DOKLADU SIPO...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 09:41, před 3 lety

Pro přidání položky na SIPO je vhodné navštívit pobočku České pošty s dokladem SIPO a s průkazem totožnosti. Zaměstnanci České pošty by měli požadavku vyhovět. Úprava SIPO však není možná na výdejních místech - je nutné navštívit "plnohodnotnou" pobočku.

Více informací o SIPO lze nalézt např. zde: https://www.sipo.cz/pro-zakazniky/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2022 08:13, před 3 lety

Dobrý den, pane Panáčku, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Příčinou, že nebyl požadavek na úhradu předepsán do poukázky SIPO může být několik. Např. vzniklý přeplatek, nebo změny související s převodem smlouvy exUPC zákazníků do prostředí Vodafone. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 13:48, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 14:55, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.