Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56641Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2022, před 3 lety

Miloš Kačírek

Znění stížnosti

Dobry den, dne 24.3.2022 jsem v Penny(Usti nad Labem, ul. Revolucni)chtel zakoupit 15.baleni kapesnicku Wippy(v akci za 14,90).V letaku jakekoli omezeni poctu kusu neni a nebylo, ale na pokladne mi pani pokladni po dohode s "vedouci" prodala pouze 6.kusu,s tim, ze maji interni omezeni na zbozi v akcich!To je takoveto sdeleni pro zakazniky tajne a tudiz se toto sdeleni nezverejni v letaku u vsech akcnich vyrobku?, nebo klamava reklama na prilakani zakazniku a az na pokladne vlastne zjisti, ze je vse omezeno poctem 6.kusu na osobu a den??


Produkt

kapesnicky Wippy, v akci za 14,90 v letaku bez jakekoli poznamky s omezenim poctu kusu na zakaznika a den...


Požadované řešení

1-bud hold do letaku uvest,sdeleni, ktere jsem slysel od Vasi p. pokladni a jeji vedouci, ze na vse akcni zbozi je limit 6.ks/osobu a den,nebo hold u kazdeho vyrobku uvest jednotlive jaky je limit poctu kusu na osobu/den a neuvadet zakazniky v omyl... Dekuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 08:01, před 3 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 13:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.