Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Tato společnost je strašná domluva s nimi je o ničem pořád píší to stejné doručí Vám to následující pracovní den. Už byly 3 termíny doručení ani jeden nikdo nedodžel. V den doručení mi přišel eimal že mně řidič ohledně času doručování bude kontaktovat, ale to se nestalo volal až při příjezdu na místo tutíž jsem neměla jak zajistit aby někdo převzal zásilku když já jsem byla v práci. Když jsem se mu pak dovolala tak mi řekl že si mám odskočit z práce a že na mně počká 5 minut. To jsem mu sdělila že bohužel není možné jelikož nepracuji ve stejném městě bydliště. Na to mi řekl že tedy zítra a ten druhý den tedy volám na číslo ze kterého mi kurýr volal a byl to nejspíš jiný řidič který bohužel nic nevěděl protože mu ten předešlí nepředal informaci. Tak jsem se domluvili na pátek s tím že to dá do systému a doručí mi to. Kdybych se nepodívala do sledování tak ani nezjistím že nikdo moji zásilku nepřepravuje. Psala jsem tedy eimal následně i volala na Geis a tam by bylo sděleno že nemají ani auto a ani lidi na to aby mi to dovezli. Musela jsem si kvůli tomu vzít volno a takto to dopadlo katastrofa. Rozhodně Geis nedoporučuji.
komunikace mezi zaměstnanci a nedoručení v termínu
Zařídit aby se v ten den ke mně dostala zásilka ať to stojí co to stojí. Bohužel za chyby se platí. Ať už časem nebo penězi.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.