Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#5665PUK a PIN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2015, před 10 lety

Miroslav Langer

Znění stížnosti

Požádal jsem o zaslání PUK a PIK,které jsem ztratil.
Rovněž heslo,které jsem, nepotřeboval za 17 let neznám.
To bude opravdu trvat pět dnů než mi zašlete tyto ´daje abych mohl telefon
používat? To je opravdu neskutečné !!!!!!!

Miroslav Langer


Produkt

sdělení PUK a PIN


Požadované řešení

Moje zádost by měla být vyřešena během jednoho dne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2015 10:27, před 10 lety

Nezná-li spotřebitel přístupové údaje do samoobsluhy, kde lze uvedené kódy rovněž zjistit, musí dojít k ověření totožnosti uživatele. Poté zaleží, jakým způsobem dochází k předání údájů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2015 13:49, před 10 lety

Hezký den, pane Langere,

na vaši zprávu jsme odpovídali už 24. ledna 2015.

Pro okamžitou pomoc nám můžete zavolat z jakéhokoliv českého čísla zdarma na 800 77 00 77 nebo nás navštívit v prodejně. Na dotazy poslané do Centra péče (e-mailem) odpovídáme jak jen to je možné, nejpozději do lhůty, kterou obdržíte v automatické odpovědi. Podle toho se případně můžete zařídit a zvolit jinou cestu kontaktu, pokud by váš dotaz byl urgentní.

Heslo k zákaznickému účtu má u Vodafonu každý zákazník bez výjimky a slouží pro ověření totožnosti. Chrání především vás a vaše údaje, abychom minimalizovali riziko zneužití. Pokud heslo neznáte, nemůžeme vám bez jiného způsobu ověření poskytnout tak důležitou informaci, jako je PUK kód. Pokud by např. někdo cizí našel vaši SIM, určitě byste si nepřál, abychom mu bez dalšího ověření PUK sdělili a on tak mohl volat z nalezené karty.

Věřím, že náš postup pochopíte a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.