Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Požádal jsem o zaslání PUK a PIK,které jsem ztratil.
Rovněž heslo,které jsem, nepotřeboval za 17 let neznám.
To bude opravdu trvat pět dnů než mi zašlete tyto ´daje abych mohl telefon
používat? To je opravdu neskutečné !!!!!!!
Miroslav Langer
sdělení PUK a PIN
Moje zádost by měla být vyřešena během jednoho dne
|
Tweet |
Nezná-li spotřebitel přístupové údaje do samoobsluhy, kde lze uvedené kódy rovněž zjistit, musí dojít k ověření totožnosti uživatele. Poté zaleží, jakým způsobem dochází k předání údájů.
Hezký den, pane Langere,
na vaši zprávu jsme odpovídali už 24. ledna 2015.
Pro okamžitou pomoc nám můžete zavolat z jakéhokoliv českého čísla zdarma na 800 77 00 77 nebo nás navštívit v prodejně. Na dotazy poslané do Centra péče (e-mailem) odpovídáme jak jen to je možné, nejpozději do lhůty, kterou obdržíte v automatické odpovědi. Podle toho se případně můžete zařídit a zvolit jinou cestu kontaktu, pokud by váš dotaz byl urgentní.
Heslo k zákaznickému účtu má u Vodafonu každý zákazník bez výjimky a slouží pro ověření totožnosti. Chrání především vás a vaše údaje, abychom minimalizovali riziko zneužití. Pokud heslo neznáte, nemůžeme vám bez jiného způsobu ověření poskytnout tak důležitou informaci, jako je PUK kód. Pokud by např. někdo cizí našel vaši SIM, určitě byste si nepřál, abychom mu bez dalšího ověření PUK sdělili a on tak mohl volat z nalezené karty.
Věřím, že náš postup pochopíte a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, stížnost uzavíráme.