Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#56653Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2022, před 3 lety

Bohumila Kupková

Znění stížnosti

Včera mi byla doručována zásilka č. 45183271369.Ačkoliv mi dopravce telefonoval a já mu řekla, ať zazvoní, že je manžel doma, zásilku nedoručil. Manžel mu odzvonil. Po 5 minutách mi volal, že nahoru nikdo nevyjel.Obratem jsem kontaktovala řidiče, nezvedal telefon, tak jsem psala SMS, že prosím o doručení, že doma manžel je. Nic. Na vyhledání zásilky mám napsáno, že byla uložena na výdejním místě. Žádná sms kde si mohu vyzvednout zásilku mi nepřišla. Zítra má syn narozeniny a zatím to vypadá, že bude bez dárku. Ano, mohla jsem objednat dříve, ale tohle by mě opravdu nenapadlo! Že když bude někdo na zásilku čekat doma a odzvoní, bude adresát nezastižen! Kontakt na řidiče byl:607***194 . Kdyby měl aspoň tu slušnost odepsat zpátky. Neskutečné. To jsem nezažila.


Požadované řešení

Ponaučit řidiče, že toto opravdu není v pořádku. Nechci, aby měl z toho potíže, nevím, co ho k tomu vedlo, ale normální mi to opravdu nepřipadá. Kdyby aspoň napsal KAM uložil zásilku. Nenapsal nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 08:25, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 13:09, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.