Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych podat stížnost kvůli zpoždění vlaku EC145. Jízdenku jsem zakoupil přes portál IDOS, kde je jako podmínka storno 15 minut předem. ČD zveřejnily zpoždění vlaku EC145 později, čímž mi znemožnili provést storno jízdenky. Další zpoždění tohoto vlaku uveřejnily vždy těsně před odjezdem náhradního spoje, čímž rovněž znemožnily nákup náhradní jízdenky.
Zpoždění EC145
Vrácení části jízdného, neboť nebyla dodržena doba odjezdu z Prahy a tím pádem ani požadovaný čas příjezdu do požadované stanice.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.