Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednaná sedačka 4.3.2022.Na stránkách napsano,bude u vás do 17.3.3022 s dopravou zdarma.Zaplacen hned přes internet.Od 21.3.2022 sedačka je na depu Gais a nemůžou mi ji doručit,protože sedačka má větší rozměry a Okay není ochotná zaplatit větší auto.Nereaguji na maily.Každý den tam volám.Za celou dobu se ani nikdo neomluvil za komplikace ,nenabídl kompenzaci.
Rohová sedačka korfu mini
Chovat se slušně k zákazníkům !!! Sedačku v pořádku mít doma a náhrada za čekání je na místě.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má spotřebitel povinnost uhradit kupní cenu zboží (případně zálohu), není-li domluveno jinak. V návaznosti na to má prodávající povinnost objednané zboží dodat. Obecně platí, že tak musí učinit ve 30denní lhůtě, není-li domluveno jinak. V uvedeném případě bylo domluveno dodání do 14 dnů. Vzhledem k tomu, že zboží nebylo dodáno ve lhůtě, kterou si sám prodávající stanovil, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodávajícího následně upozorní a poskytne mu přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Tuto lhůtu je možné poskytnout i mlčky.
Jestliže prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě, kterou mu spotřebitel poskytl, vzniká spotřebiteli v souladu s § 1978 občanského zákoníku nárok na odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od začátku a strany jsou tak povinny uvést věci do původního stavu (před smlouvou). Vzhledem k tomu, že zde spotřebitelka nic neobdržela, nemá co vrátit a zároveň by měla nárok na vrácení finančních prostředků, které poskytla prodávajícímu.
Nereaguje-li prodávající na telefonáty, ani e-mailovou komunikaci je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
spotřebitel neuvádí identifikaci nákupu, prosíme o doplnění např. čísla objednávky.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Číslo obj.9320110775.Po týdnu co sedačka ležela na depu a firma Okay nebyla ochotna zaplatit větší auto na převezení,chtěla převézt zpět na prodejnu.Musela.jsem začít sama jednat.Pujcit si přívěsný vozík a na své náklady si pro sedačku jet,protože věřím,že bych ji ještě teď neměla doma.Firma nehodlá uhradit mé náklady.Podotýkám, že doprava měla být zdarma.
Dobrý den,
se zákaznicí jsme se spojili a věc vyřídili.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.