Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5666Vystavení dobropisu (reklamace) - nevyplacení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2015, před 10 lety

Tereza Hanzlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.11.2013 jsem od společnosti CZC.cz s.r.o. koupila mobilní telefon SONY XPERIA M za 5 090 Kč se zárukou 2 roky. Po 10 měsících užívání se telefon přestal nabíjet, proto jsem ho dala reklamovat poprvé (konkrétně 4.9.2014). Reklamace uznána - výměna základní desky, nový IMEI, telefon vrácen. O měsíc později od navrácení (konkrétně 31.10.2014) se telefon opět přestal nabíjet. Dán do reklamace č.2 - ze stejného důvodu jako předtím. Reklamace uznána - výměna USB konektoru, obnova továrního nastavení.
Další reklamace proběhla 18.12.2014, kdy se telefon opět nenabíjel. Šlo o třetí reklamaci ze stejného důvodu (tudíž podle reklamačního řádu CZC.cz s.r.o. má zákazník právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz). To bylo také uvedeno v záznamu o převzetí zboží - "Zákazník požaduje tento způsob řešení reklamace: vrácení peněz". Telefon by ale opět byl navrácen - opět proběhla výměna USB konektoru a obnova továrních nastavení. Šlo ale o třetí uznanou reklamaci ze stejného důvodu. Proto jsem šla osobně znovu na pobočku CZC.cz s.r.o. v Liberci, kde mi ale pracovník sdělil, že mi vrátit peníze nemůže, protože jsou pouze "partnerská firma a ne CZC". Proto telefon opět poslal na další reklamaci, kde bylo podrobně popsáno, co se s telefonem od září stalo (všechny reklamace) a to, že chci odstoupit od smlouvy a požaduji navrácení peněz. Pracovník na pobočce mi také sdělil, že mi doporučuje kontaktovat CZC.cz s.r.o. přes email, což jsem udělala. Poslala jsem veškerou dokumentaci a CZC.cz s.r.o. mi obratem poslalo dobropis na částku 5 090,- Kč. Dobropis jsem podepsala, sdělila jim číslo účtu a čekala na peníze. Bohužel další den mi bylo emailem sděleno, že "částka bude zaslána na Vámi uvedený bankovní účet po dodání příslušenství - sluchátka." a také že: "Na Vaše další emaily týkající se této reklamace již nebudeme reagovat."
Na email jsem reagovala s tím, že pokud je nutnost dodat sluchátka, měl mi to sdělit již pracovník na pobočce CZC.cz s.r.o. a že požadovat to v emailové komunikaci po vystavení dobropisu je nepřípustné. Chtěla bych vědět, jestli společnost CZC.cz s.r.o. má právo požadovat příslušenství (sluchátka k telefonu) po zákazníkovi poté, co vystavila dobropis? Mám právo vyžadovat po CZC.cz s.r.o. plnou částku uvedenou v dobropisu, poté, co byl vystaven?

Děkuji za vyřízení,
Hanzlová


Produkt

SONY XPERIA M sluchátka mobilní telefon


Požadované řešení

Vrácení peněz bez vymáhání sluchátek po zákazníkovi. Sluchátka měla být požadována při reklamaci. Dobropis byl již vystaven. Požaduji vrácení 5 090,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:13, před 10 lety

Spotřebitelka nemusí do reklamace dávat i veškeré příslušenství, pokud to není nutné k posouzení vady. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší a strany si musí vrátit to, co si plnily, tedy spotřebitelka by prodávajícímu měla vrátit i příslušenství. Společnost by neměla zadržovat celou částku, mohla by si maximálně odečíst přiměřenou náhradu za nedodaná sluchátka ( s přihlédnutém k jejich opotřebení a stáří), ale v tomto případě záleží, kdy byl tento nárok uplatněn, zda je možné pohledávku započíst nebo poté vymáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2015 14:42, před 10 lety

Dobrý den paní Hanzlová,

dodané příslušenství je potřeba k proplacení plné částky dobropisu. Pokud příslušenství již nemáte, lze dobropis ponížit.

Děkuji za pochopení.

Vedoucí reklamací
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2015 16:08, před 10 lety


Tereza Hanzlová

Dobrý den,

sluchátka bohužel nemohu dodat. Prosím o sdělení, jak velkou částku chcete z celkové částky 5090 Kč ponížit. A také prosím o přihlédnutí na fakt, že sluchátka byla rok a čtvrt používaná a také chci upozornit na to, o jaký druh sluchátek jde (ne příliš kvalitní) - viz ilustrační foto sluchátek, která jsou dodávaná k Sony Xperia M v příloze.

Děkuji,
Tereza Hanzlová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2015 11:32, před 10 lety

Dobrý den,

částka byla dnes odeslána na účet kompletní.

Sluchátka dořešíme s dodavatelem.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2015 12:27, před 10 lety


Tereza Hanzlová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

děkuji za zaslání plné částky na účet. Jen nechápu, proč bylo nutné celou záležitost o dva týdny prodlužovat kvůli chybějícím sluchátkům, když mi nakonec stejně byla vrácena celá částka.

S pozdravem,
Tereza Hanzlová