Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, mam tady stiznost, zaplatil jsem objednavku cislo, Zásilka č. 137411121/101 , melo to byt doruceno vcera, napsali jste ze to bude dnes a ani dnes to neni !! Muzete mi to prosim poslat ? Dekuji
Email na stiznosti jsem u vas na webu nenasel.
Kolobezka
Dodani zbozi a kompenzace za problemy.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Dobrý den, je mi líto, že zboží nedorazilo. Podle sledování zásilky u přepravce se vrací zpět našemu partnerovi. S největší pravděpodobností se tak stalo z důvodu poškození. Jako omluvu Vám zasílám slevový poukaz v hodnotě 200 Kč na nákup zboží skladem MALL.cz na na e-mail zadaný v objednávce.
Prosím, ať mi prosím osoba, která vytvářela objednávku zašle číslo účtu na e-mailovou adresu overeno@mall.cz a do předmětu uvede slovo DTEST (je to z důvodu ochrany GDPR), aby bylo možné vrátit co nejrychleji platbu. Jelikož se se jedná o zboží od našeho partnera, je nejrychlejší cesta vytvoření zela nové objednávky. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. S pozdravem, Hana, overeno@mall.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.