Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#56664Nedoručené zbožì

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2022, před 3 lety

David David

Znění stížnosti

Dobry den, mam tady stiznost, zaplatil jsem objednavku cislo, Zásilka č. 137411121/101 , melo to byt doruceno vcera, napsali jste ze to bude dnes a ani dnes to neni !! Muzete mi to prosim poslat ? Dekuji

Email na stiznosti jsem u vas na webu nenasel.


Produkt

Kolobezka


Požadované řešení

Dodani zbozi a kompenzace za problemy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2022 10:36, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2022 11:43, před 3 lety

Dobrý den, je mi líto, že zboží nedorazilo. Podle sledování zásilky u přepravce se vrací zpět našemu partnerovi. S největší pravděpodobností se tak stalo z důvodu poškození. Jako omluvu Vám zasílám slevový poukaz v hodnotě 200 Kč na nákup zboží skladem MALL.cz na na e-mail zadaný v objednávce.
Prosím, ať mi prosím osoba, která vytvářela objednávku zašle číslo účtu na e-mailovou adresu overeno@mall.cz a do předmětu uvede slovo DTEST (je to z důvodu ochrany GDPR), aby bylo možné vrátit co nejrychleji platbu. Jelikož se se jedná o zboží od našeho partnera, je nejrychlejší cesta vytvoření zela nové objednávky. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. S pozdravem, Hana, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 13:44, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 14:18, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.