Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56666Lidl - reklamace vadného výrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2022, před 3 lety

Radomír Pátík

Znění stížnosti

Dcera nám k Vánocům zakoupila dne 2.11. 2021 na Lidl online GSW llakový hrnec System Plus s napařovací vložkou, který je ale vadný. Lidl v odpovědi dne 8.2. 2022 uznal, že je nutný nový regulátor tlaku, který ale musíme zaplatit včetně dopravy ( 20 Euro).
Dne 8. 3. 2022 jsem obchod kontaktoval,že pokud Lidl coby dodavatel zboží uznal vadu, mají tudíž povinnost věc opravit na své náklady.
Od té doby jsme nedostali žádnou reakci.


Produkt

GSW Tlakový hrnec System Plus s napařovací vložkou, 6 l, číslo výrobku 100293838, Číslo objednávky: 3252711970, Číslo faktury: 9083119709


Požadované řešení

Dodání vadného dílu zdarma, případně výměna celého hrnce na náklady dodavatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2022 10:22, před 3 lety

V případě uznání reklamace prodejcem vznikají spotřebiteli tři způsoby, jak situaci řešit. Způsob, jakým má být reklamace vyřízena, se řídí závazně ustanovením § 2169 občanského zákoníku. V tomto ustanovení je uvedena jasná hierarchie způsobu vyřizování reklamace.

Na základě ustanovení § 2169 OZ má kupující primárně nárok na bezplatnou opravu věci, je-li tato možná. V případě, že oprava možná není, má nárok na výměnu za stejnou věc novou a bezvadnou, a není-li ani tato možnost možná, tak na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené finanční částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2022 11:44, před 3 lety

Dobrý den, pane Pátíku, je nám líto, ale nemáme možnost s Vámi požadavek dořešit, protože nejste osoba, která s námi uzavřela kupní smlouvu. Jediné, co Vám můžeme sdělit je, že každý výrobek má svého určitého servisního partnera či stanovený postup pro vybavení reklamace, není-li servis u zboží k dispozici atd. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.3.2022 14:11, před 3 lety


Radomír Pátík

Dobrý den,
rád bych se jen zeptal na jedinou věc.
Proč si společnost Lidl učtuje za dodání vadného zboží, jehož nefunkčnost sama uznala, jeho nákupní cenu a poštovné, pokud je výrobek v záruce?
Děkuji.
Radomír Pátík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:22, před 3 lety

Jak uvádíme v předchozím vyjádření, má kupující nárok na opravu, výměnu, či odstoupení od smlouvy. Mimo to má spotřebitel v případě uznané reklamace také právo požadovat účelně vynaložené náklady reklamace - tedy zejména poštovné.

S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

V případě potřeby může být založena nová stížnost spotřebitelem, který se společností uzavřel kupní smlouvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.