Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Využíval jsem službu Nordic 5G a do 12.3.2022 vše fungovalo bez závad. Pak internet přestal fungovat. 13.3.2022 Nahlášena porucha. Dostavil se technik, vyměnil anténu a řekl, že problém je na vysílači. Pak se dlouho nikdo neozval, opět jsem hlásil poruchu. Bylo mi sděleno, že problém je na straně CETINu. Opět dlouho nic, opět linka, prý CETIN říká, že je na straně Nordicu. Co je mi po tom? Vyřešte si to, opravte to... 25.3.2022 mi paní hrdinně volá, že po obědě ke mě přijede technik. Nikdo se neozval, nikdo nedojel....28.3.2022 Opět nahlášeno, opět zaurgováno a NIC!
Nordic 5G
No oprava samozřejmě, vyměňte tam nějakou kartu, modul, anténu, dejte to do zásuvky, nebo něco. Možná i lepší komunikace mezi Nordicem a zákazníkem.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Velice nás mrzí negativní zkušenost zákazníka s trváním a řešením servisu. Bohužel se jednalo o technicky komplikovaný případ. Po technickém šetření byla celá záležitost se zákazníkem ze strany Reklamačního oddělení dořešena jak omluvou, kompenzací za dobu nefunkčnosti, tak i dohodou o ukončení služby z důvodu zhoršených radiových podmínek.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Ano, opravdu s firmou Nordic došlo k vypořádání a ukončení služby. Signál se z ničeho nic ztratil a nikdo k tomu nic neřekne. Beru událost za vyřízenou. Nicméně mě mrzí, že se člověk musel půl měsíce skoro doprošovat, aby problém někdo řešil.
Velké díky dTestu, to byla rychlost potom.