Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Babička mi včera poslala balík do ruky a zaplatila za to, aby byl balíček doručený do druhého dne a balíček doteď nepřišel. Navíc ráno jsem měla ve schránce lístek, že jsem nebyla zastižena, přitom jsem celý den doma. Ale to byl jiný balíček než na který čekám.
Jde o to, že balíček který měl být poslán dnes jsem nedostala.
A o to, že když doručují poštu tak ani nezazvoní a automatický hází lístek.
Praha 8
180 00
Chtěla bych balíček do ruky dostávat opravdu do druhého dne a pokud mi vozí poštu aby na mě zvonili a neházeli hned papírek do schránky.
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.
Dle nám dostupných informací se ovšem nejednalo o službu Balík do ruky, ale o cenný balík.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.