Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rumble stories s.r.o Praha 9.3.2022
Letní 76
756 63 Krhová
Dobrý den.
Včera tj.:8.3.2022 jsem na dobírku obdržel objednanou ( č.obj. 21625) přes „Nakupdárek.cz“ Vámi zaslanou elektrickou ruční pilku Brenchie + náhradní řetěz za 1540,00 Kč + dopravné celkem za 1650,00. Tuto částku jsem při převzetí zaplatil.
Dodaná pilka je nefunkční. Funguje pouze bez zátěže, při řezání se zastavuje a uvolňuje se řetěz. Navíc motorek je hlučný (chrčení) a přeskakuje. Z těchto důvodů vracím dodanou pilku podle zveřejněných podmínek (vrácení zboží do 14 dnů od převzetí s vrácením peněz) a žádám o vrácení peněz na účet č.ú.. 1102106011/3030 .
Vzhledem k tomu, že na faktuře není uvedeno Vaše telefonní číslo ani e-mail včetně reklamačních podmínek, volím tento způsob vrácení bez telefonní komunikace. V případě, že nebude z Vaší strany zpětná vazba obrátím se na Českou obchodní inspekci.
Děkuji za vyřízení L. Surý
elektrickou ruční pilku Brenchie + náhradní řetěz za 1540,00 Kč + dopravné celkem za 1650,00
Vrácení peněz . inzerováno při vrácení zboží do 14 dnů po obdržení
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Spotřebitel nás informoval, že mu peníze za vrácené zboží byly vráceny. Stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.