Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
registrace na internetové seznamce emailovýsalonek a objednání nevědomky VIP členství,ktere mi karta odmítla zaplatit,tak jsem stránku zavřel a nevěnoval jsem tomu již žádnou pozornost,po měsíci mě došel mail,že mám nevyřízený dluh 1180 kč a že muže společnost paidving ag po mě vymáhat dluh ,který se muže každý mesíc navyšovat,nemám možnost faxu registraci zrušit a ani netuším jak,zjistil jsem,že nejsem jediný po kom vymáhají peníze a tak mě zaíjímá jak situaci řešit.děkuji
seznamka emailovýsalonek a vymahání padwings ag
jak dál postupovat zda se musím obrátit na právníka,nebo jak dál postupovat děkuji
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu prokazatelně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii. Vypovědět smlouvu lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího).
Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.
Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Jestliže spotřebitel smlouvu vypoví výše uvedeným způsobem a bude mít důkazy (o zaslání výpovědi), nemusí platit další členství.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku, tedy mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.