Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56687Dluh vůči společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

David Zlamal

Znění stížnosti

registrace na internetové seznamce emailovýsalonek a objednání nevědomky VIP členství,ktere mi karta odmítla zaplatit,tak jsem stránku zavřel a nevěnoval jsem tomu již žádnou pozornost,po měsíci mě došel mail,že mám nevyřízený dluh 1180 kč a že muže společnost paidving ag po mě vymáhat dluh ,který se muže každý mesíc navyšovat,nemám možnost faxu registraci zrušit a ani netuším jak,zjistil jsem,že nejsem jediný po kom vymáhají peníze a tak mě zaíjímá jak situaci řešit.děkuji


Produkt

seznamka emailovýsalonek a vymahání padwings ag


Požadované řešení

jak dál postupovat zda se musím obrátit na právníka,nebo jak dál postupovat děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 12:36, před 3 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu prokazatelně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii. Vypovědět smlouvu lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího).

Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.

Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Jestliže spotřebitel smlouvu vypoví výše uvedeným způsobem a bude mít důkazy (o zaslání výpovědi), nemusí platit další členství.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku, tedy mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2022 08:12, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.