Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V tomto mesiaci 02/2022 som si na ponuku kúpy objednal vzorku mesačného balenia OmegaMarine za 1,95 EUR. Dňa 28.2.2022 mi spoločnosť poslala s balíkom, ktorý som si objednal, ešte jeden balík v cene 95,40 EUR s tovarom Omega Marine Forte+360 a Vitamín C 360 tab.Po telefonickom rozhovore zo spoločnosťou na linke 0800 60 68 87 mi odporučili vrátiť neobjednaný tovar naspäť Do firmy.
Doporučujem firme jasnejší a priehladnejší postup pri mailovej komunikácii s klientom.
Ing. Miroslav Ju
Hore uvedené
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Juříku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Ráda bych Vás informovala, že naše společnost eviduje objednávku měsíčního zkušebního balení produktu OmegaMarine Forte+ za Vámi uvedenou cenu 1,95 €. Produkt byl objednán na našich webových stránkách dne 20.3.2022. Uvádíte, že s objednaným zbožím Vám byl doručen také balík, který obsahoval roční balení produktu OmegaMarine Forte+. My však na Vašem zákaznickém účtu žádnou takovou objednávku neevidujme - uvedené zboží Vám zasláno tedy nebylo. Naše společnost však eviduje objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+, která byla expedována na stejnou adresu, ovšem jinému adresátovi. Proto máme důvod se domnívat, že zásilka, o které hovoříte nenáleží Vaší osobě. Vám byla expedována pouze zásilka v ceně 1,95 €. V každém případě platí, že pokud zákazník nemá o zboží zájem, je možné ho zaslat zpět na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals, Na Troskách 26, 974 01, Banská Bystrica. Jakmile bude doručeno do našeho skladu, související pohledávka bude stornována.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.