Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56693Pokus o bezdůvodné obohacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Markéta Penkalová

Znění stížnosti

16.11.2020 jsem objednávala u společnosti iCell kryt na mobilní telefon. Do konce roku 2020 jsem psala dva e-maily s dotazem kdy mohu zboží čekat - bez odezvy.

26.9.2021 mi přišel e-mail že mi kryt byl poslán. Odpověděla jsem, že o žádné objednávce nevím, protože 10 měsíců je dlouhá doba na to zapomenout že jsem někde něco objednávala, kor když uvádí dodací lhůtu 10-90 dni pokud není zboží skladem. Odpověděli, že mám uhradit 149Kc za poštovné, na což jsem opět reagovala, že jsem nic neobjednala.

Dnes, 29.3.2022 mi přišel e-mail od právníka, že mám uhradit poštovné i právní poplatky. Po vysvětlení situace a pohrozením podání TO mi tedy odpověděl, že mám e-mail považovat za bezpředmětný ale já chci situaci řešit protože dle internetu nejsem jediná, koho se majitel pokusil okrást.


Produkt

Kryt na mobilní telefon


Požadované řešení

Odebrání majiteli licence na prodej a ukončení jeho obchodní činnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 22:09, před 3 lety

Spotřebitelkou popsaná obchodní praktika by mohla naplňovat znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky.

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající při nabízení svého zboží užil nekalou obchodní praktiku, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Českou obchodní inspekci, jež má oprávnění uložit prodávajícímu pokutu za přestupek až do výše 5 000 000 Kč. Podat podnět České obchodní inspekci lze prostřednictvím webových stránek https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 10:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.