Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#56694Platby za nevyžádané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Monika Dienová

Znění stížnosti

29.3 mi přišla SMS o aktivaci předplatného v ceně 99 Kč/týden. Službu jsem si ale neobjednala. Peníze byly u operátora strženy. Infolinka, která je uvedena v SMS není funkční. V SMS byl i email a web pro zrušení předplatného info-cz@mobileinfo.biz a odkaz na web www.mobileinfo.biz. Napsala jsem na email. Zatím čekám na zrušení předplatného.

Bohužel toto je za poslední dny již druhá nevyžádaná SMS. Poprvé se toto stalo 22.3 a to za předplatné ve výši 150 Kč/ týden. Odesílatel byl tentokrát společnost Plawing Store Billing. Zde mi na email již odpověděli a předplatné by mělo býti zrušené. Samozřejmě o 150 korun jsem přišla.


Produkt

Jednalo se vždy o předplatné společnosti Dimoco a Plawing Store Billing


Požadované řešení

Chtěla bych tento problém co nejdříve vyřešit a ověřit si zda opravdu je vše zrušené. Abych za 10 let nebyla v obrovských dluzích.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 10:07, před 3 lety

Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu - společnost DIMOCO.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2022 12:31, před 3 lety

Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2022 14:39, před 3 lety


Monika Dienová

Po zablokování plateb u operátora mi stále chodí každý den SMS, že se společnost snaží strhnout peníze. Pokusila jsem se dovolat na operátora, který byl v SMS od společnosti. Číslo 0844 444 484 toto číslo neexistuje, pak jsem zkusila odstranit nulu a v tu chvíli se mi podařilo dovolat na společnost mobileinfo, tato společnost byla v SMS jako ta, kterou mám kontaktovat pro zrušení. Rozhovor byl velmi rychlý paní se silným přízvukem mi řekla, že to vše zruší a zavěsila. SMS pokračovaly dále, rozhodla jsem se tedy zavolat znovu, již mi bylo sděleno, že u nich nic nemám a že oni samotní žalují společnost Learn English. Na e-mail co jsem posílala mi samozřejmě nikdo nereagoval. SMS s tím že se snaží Learn English strhnout peníze mi od operátora chodí dál. Stránka Lear-english.education vypadá dosti pochybně a bez vypsání vašeho čísla nic nezjistíte a na to nemám odvahu.
Operátor uvádí ve výpisu, že za tím stojí společnost Infinite Plus SAS, pod toto spadá zřejmě Learn English.
Vážně nevím, jak dál pokračovat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2022 10:41, před 3 lety

Dobrý den,
Děkuji vám za vaši zprávu.
Mohu vás poprosit, abyste se podívali do složky nevyžádané pošty nebo spamu, zda tam neskončila odpověď na email z info-cz@mobileinfo.biz? Pokud ano, poskytněte nám zde číslo vstupenky, abychom si mohli váš požadavek vyjasnit s příslušným poskytovatelem služeb. Nezapomeňte nám prosím sdělit příslušné telefonní číslo, protože bez něj nemůžeme určit, u kterého poskytovatele služeb byly transakce zarezervovány, pokud jste nám jej již neposkytli. V opačném případě bych Vás požádal o zaslání Vaší žádosti znovu s dotčeným telefonním číslem na info-cz@mobileinfo.biz.
Děkuji mnohokrát.
Vřelé pozdravy
tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2022 23:32, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.5.2022 08:48, před 3 lety


Monika Dienová

Dobrý den,
zablokovala jsem platby přes internet, každý den 7:26 mi chodí SMS že se mi společnost Infinite Plus SAS/ Learn English snaží strhnout peníze. Naštěstí blokace funguje a peníze se nestrhávají. Se společností Infinite Plus SAS v kontaktu nejsem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:38, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.