Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v listopadu 2013 jsem si pořídil v Pardubicích v Mobil pohotovosti zánovní telefon Lumia 920. Prodejce na telefon dává 2 roky záruku. Po roce se u telefonu objevila závada, že led dioda někdy přestala svítit při svícení nebo se nespustil blesk při focení. Bohužel tato závada nebyla konstantní. Telefon jsem reklamoval a poprvé mi byl vrácen s popisem "záruční oprava uznána, provedena oprava - viz protokol" v protokolu napsáno "SW update".
Bohužel závada stále přetrvávala, proto jsem zašel znovu reklamovat. Telefon mi byl vrácen po 4 dnech s vyjádřením "závada se neprojevila - preventivně přehrán SW".
Ještě ten den, kdy jsem telefon přebral se závada projevila. Tuto závadu jsem natočil a přiložil při třetí reklamaci. Telefon po měsíci vrácen "neoprávněná reklamace - závada se neprojevila."
Znovu, ten samý den po převzetí se závada projevila. Natočil jsem další 4 videa a přiložil k reklamaci. Vyjádřil jsem při ní své pochyby o místním technikovi a proto telefon zaslali do Hradce Králové. Tam závadu našli a opravili, i když jsem do protokolu nechal uvést vrácení peněz.
Při převzetí mě informovali, že mám pouze 2 uznané reklamace (první a poslední), ale při druhé bylo zasaženo do telefonu "přehrání SW" a v protokolu není uvedeno přímo "zamítnutí reklamace" nebo něco podobného. Pouze jen "závada se neprojevila - preventivně přehrán SW".
Při převzetí jsme sepsali další dodatek, že prodejce odmítl řešit opakovanou reklamaci odstoupení od smlouvy s tím, že závada se projevila 2x. A jelikož nebyl na prodejně vedoucí, nemohl muž za pultem řešit se mnou vrácení peněz. A tvrdil, že se mám v tomto případě obrátit na soudního znalce, telefon si mám převzít a řešit to později.
Při každé reklamaci se jednalo o tu samou závadu a v posledních videích mohu skutečně prokázat, že jde o reklamovaný telefon.
Telefon v tuto chvíli mám telefon u sebe se všemi protokoly. Je zabalený po poslední opravě (byla to HW závada, měnili nějakou součásti telefonu).
Děkuji
Nokia Lumia 920 Black
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy, pokud se na věci vyskytnou tři stejné vady nebo čtyři různé vady, které se po opravě znovu vyskytnou. Podmínkou je, že reklamace těchto vad budou uznané. Pokud zde tedy byly uznány pouze dvě reklamace dané vady, právo na odstoupení nevzniklo. Jestliže by se vada v budoucnu opět vyskytla, bylo by možné trvat na odstoupení z důvodu opakovaného výskytu vad.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce společnosti.