Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56701Neoprávněně naúčtovaný poplatek.zrušení objednávky a vyřazení z databáze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Edita Belancová

Znění stížnosti

Vitamíny neotevřené jsem zaslala zpět na Vaši adresu doporučeně a přes to mi přišla složenka na zaplacení. Prosím o zrušení poplatku ,zrušení objednávek a vyřazení mě z databáze. Číslo mé faktury je ***.


Produkt

Vitamíny byly na částku 999 kč, na jméno E. B., ***


Požadované řešení

Prosím o zaslání potvrzení,že jste mnou vrácenou zásilku obdrželi a vymazali mé údaje a neposílali mi další nabídky. Stačí odpovědět na můj email : ***. Moc děkuji Belancová Edita


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 10:45, před 3 lety

Úvodem chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, přičemž my jsme pouze zprostředkovatelé této komunikace. Z tohoto důvodu nemůžeme zrušit poplatek, objednávky a ani vyřazovat zákazníky z databáze. S požadavkem však budeme společnost kontaktovat.

Smlouvu je dle společnosti možné vypovědět i telefonicky, avšak dle našich zkušeností není tato výpověď vždy respektována.

Pro lepší důkaz o vypovězení smlouvy doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Výpověď lze s žádostí o vymazání z databáze poslat společně.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.