Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dne 21.3.2022 jsem u obchodníka nakupoval elektronickou koloběžku, transakce byla zaplacena ale rovnou dvakrát ve výší 14 317Kč, v Alze jsem prováděl reklamaci, jednu transakci mi vrátili, ale druhá zůstala v nezaúčtovaných transakcích na mém účtě. Z pohledu banky mi má Alza vystavit "potvrzení o nenárokovaní platby", kdy banka může z mého běžného účtu odstranit blokaci. Alzu jsem kontaktoval 6x, vždycky neúspěšně.
Platba debetní kartou
Požaduji po Alze vystavení potvrzení o nenárokovaní platby, nebo vyslaní požadavku o zrušení blokace na mém BÚ.
|
Tweet |
Z dotazu nám není jasné, jaký nárok chce spotřebitel uplatnit. Dle popisu byla platba stržena dvakrát, avšak jednou byla vrácena - dle našeho názoru je tedy koloběžka zaplacená (resp. se nachází v nezaúčtovaných transakcích a platba bude stržena později) a druhá platba je zpět na účtu spotřebitele.
Z výše uvedeného důvodu přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl upřesnit svou stížnost.
Spotřebitel nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.