Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#56702Neoprávněné naúčtovaní transakce ( 2x stržena jedna platba)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Michal Novák

Znění stížnosti

Dne 21.3.2022 jsem u obchodníka nakupoval elektronickou koloběžku, transakce byla zaplacena ale rovnou dvakrát ve výší 14 317Kč, v Alze jsem prováděl reklamaci, jednu transakci mi vrátili, ale druhá zůstala v nezaúčtovaných transakcích na mém účtě. Z pohledu banky mi má Alza vystavit "potvrzení o nenárokovaní platby", kdy banka může z mého běžného účtu odstranit blokaci. Alzu jsem kontaktoval 6x, vždycky neúspěšně.


Produkt

Platba debetní kartou


Požadované řešení

Požaduji po Alze vystavení potvrzení o nenárokovaní platby, nebo vyslaní požadavku o zrušení blokace na mém BÚ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 10:55, před 3 lety

Z dotazu nám není jasné, jaký nárok chce spotřebitel uplatnit. Dle popisu byla platba stržena dvakrát, avšak jednou byla vrácena - dle našeho názoru je tedy koloběžka zaplacená (resp. se nachází v nezaúčtovaných transakcích a platba bude stržena později) a druhá platba je zpět na účtu spotřebitele.

Z výše uvedeného důvodu přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl upřesnit svou stížnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2022 14:32, před 3 lety

Spotřebitel nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.