Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56703Okamžité zrušení dodávek a objednávek - nebylo nic objednáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Eva Stejskalová

Znění stížnosti

Žádám okamžité zrušení dodávek zboží. Nic nebylo objednáno a přesto zboží dorazilo.
Petr Sedivy je od 21.7.2021 po smrti. V době, kdy žil nebyl svéprávný objednávat takové zboží. Jsem jeho opatrovníkem a žádám okamžitou nápravu.


Produkt

Faktura č. ***, číslo předplatného uvedené na faktuře - ***


Požadované řešení

Okamžité zrušení jakýchkoliv dodávek zboží.
NIc nebylo objednáno.
Příjemce je od 21.7.2021 po smrti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 11:05, před 3 lety

Obecně ke společnosti Stander Sp. z.o.o.:
Tyto smlouvy se společností Stander Sp, z.o.o. je možné vypovědět i telefonicky, avšak dle našich zkušeností není tato výpověď vždy respektována.

Pro lepší důkaz o vypovězení smlouvy doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.


Ke konkrétnímu případu:
Jestliže spotřebitel nebyl oprávněn právně jednat, je smlouva neplatná. Společnost je však nutné o tom informovat, neboť s touto skutečností nemusela být (a pravděpodobně nebyla) srozuměna. To lze učinit doporučeným dopisem na výše uvedenou adresu. Zároveň je vhodné informovat společnost o úmrtí tohoto zákazníka, neboť i tím smlouva zaniká (za předpokladu, že by vznikla platně).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 14:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.