Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 25.3.2022 mi dovezl kurýr balíček,který jsem si neobjednala. Ani jsem ho neotevřela, takžeani nevím číslo objednávky, chci ho poslat zpět.
Alena Baštová
Chtěla bych balík vrátit přes zásilkovnu
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Pokud by však spotřebitelka smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřela, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Baštová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že 25.3.2022 Vám byla doručena zásilka ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ na základě sjednaného věrnostního programu, který byl realizován Vaší telefonickou objednávkou ze dne 17.3.2021. Před odesláním této následné roční zásilky Vám naše společnost zasílala dopis s informací o tom, že pro Vás zásilku připravujeme. Informaci o tom, že o ni nemáte zájem jsme od Vás však bohužel neobdrželi a z toho důvodu byla zásilka vyexpedována. Pakliže o ní zájem nemáte, je samozřejmě možné vrátit nám ji zpět. Odeslat ji můžete na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals, U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Bohužel, vrácení balíku prostřednictvím Zásilkovny neakceptujeme. Jakmile bude zásilka doručena zpět do našeho skladu, související pohledávka bude téhož dne stornována.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.