Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56706Neustálé okrádání zákazníků v prodejně ve Františkových Lázních

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Petra Kratochvílová

Znění stížnosti

Z prodejny ve Františkových Lázních již nelze odejít bez kontroly účtenky. Každý třetí nákup je chybně naúčtován. Nesedí cena zboží v regále s cenou na účtence, je to obvykle o 20-40 Kč. Chyba se určitě stát může, ale v takové četnosti..to už normální není. Tato prodejna je tím dokonce vyhlášená. Neznám snad nikoho, komu se to tam nestává. Při reklamaci chybně naúčtovaného zboží paní prodavačka není schopná se ani omluvit a to radši nemluvím o jejím celkovém vystupování.


Požadované řešení

Interní audit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2022 11:35, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2022 12:46, před 3 lety

Dobrý den paní Kratochvílová, mrzí nás, že ve Vašem nákupu neseděly ceny některých položek. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany naší zaměstnankyně a za tuto skutečnost se Vám omlouváme.. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2022 13:17, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 12:54, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.