Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Pračka zakoupena 4.1.2022,po 14 dnech začala vyhazovat chránič pojistek. Technikem uznána vada v elektronice, vyplněn list se závadou pro prodejce Datart s doporučením prodeje nového vyrobku a odvozu nefunkcniho. Zakoupen stejný model. Po měsíci stejná závada. Pračka vyhodí chránič pojistek i nezapnutá, jen připojením kabelu do sítě.
Pokud pominu pravděpodobně závadu ve výrobní sérii, dům je nový,tudíž i elektroinstalace, nemohu nezmínit doslova neprofesionální přístup celé společnosti Samsung. Po zavolání na linku Samsung, kde vás "Galakticky v jiné dimenzi" provede hlasový robot a vy máte to štěstí, že se vám, na vaši žádost ozve zpět "živý" člověk, protože varianta komunikace po Whats Upp je nemožná z důvodu "vytíženosti specialistů", který s vámi sepíše závadu,na příchozí SMS už jen dopisete technické údaje a pokorně čekáte na zavolání technika do 3 dnů. Mezitím ubehne týden bez možnosti vyprání prádla. Technik se ozve ze skrytého čísla, takže pokud máte tu smůlu, že po 3. zazvoneni nestihnete hovor vzit,protože jste na pracovní poradě, nemůžete se ho dovolat zpět. Absolvujete tedy znovu martytium s hlasovým galaktickym robotem, kde se vám druhý den ozve operátor, aby vám posmesne sdělil, že technik může jen v pondělí v 8 ráno nebo pak až zas ve čtvrtek, ale to ještě neví kdy. Nejen ne kvalita výrobků Samsung, ale naprostá ignorace a neochota pomoci.V dnešní době, jako absolutně vytížený zaměstnanec nemocnice a zároveň ve stavu gravidity nechápu, že např. Společnost Beko tyto závady řeší obratem a do 2 dnů.
Nemožnost domluvit návštěvu technika
Neprodleně vyřešení situace.
|
Tweet |
Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem. Nehledě na to, že je k provedení reklamace určen autorizovaný servis. Její nevyřízení ve lhůtě 30 dnů je porušením zákona o ochraně spotřebitele, což opravňuje kupujícího k odstoupení od smlouvy. Po marném uplynutí 30 denní lhůty k vyřízení uplatněné reklamace lze kontaktovat přímo prodejce a žádat vrácení peněz.
Dobrý den,
velice nás mrzí popisovaná situace spojená s pračkou Samsung.
V tomto ohledu doporučujeme kontaktovat přímo Centrální dispečink Samsung, a to na telefonním čísle +420 490 522 574. Případně je možné se opětovně obrátit na zákaznickou linku naší společnosti, +420 800 726 786, a zde sdělit svůj požadavek, např. zaurgování servisního požadavku, nebo vyjádření nespokojenosti s postupem.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost. S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost opětovně přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost informovat o dalším vývoji případu.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.