Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#56708Opětovně závada na stejném modelu pračky WW90T534DAE/S7

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2022, před 3 lety

Klára Frydrychová

Znění stížnosti

Pračka zakoupena 4.1.2022,po 14 dnech začala vyhazovat chránič pojistek. Technikem uznána vada v elektronice, vyplněn list se závadou pro prodejce Datart s doporučením prodeje nového vyrobku a odvozu nefunkcniho. Zakoupen stejný model. Po měsíci stejná závada. Pračka vyhodí chránič pojistek i nezapnutá, jen připojením kabelu do sítě.
Pokud pominu pravděpodobně závadu ve výrobní sérii, dům je nový,tudíž i elektroinstalace, nemohu nezmínit doslova neprofesionální přístup celé společnosti Samsung. Po zavolání na linku Samsung, kde vás "Galakticky v jiné dimenzi" provede hlasový robot a vy máte to štěstí, že se vám, na vaši žádost ozve zpět "živý" člověk, protože varianta komunikace po Whats Upp je nemožná z důvodu "vytíženosti specialistů", který s vámi sepíše závadu,na příchozí SMS už jen dopisete technické údaje a pokorně čekáte na zavolání technika do 3 dnů. Mezitím ubehne týden bez možnosti vyprání prádla. Technik se ozve ze skrytého čísla, takže pokud máte tu smůlu, že po 3. zazvoneni nestihnete hovor vzit,protože jste na pracovní poradě, nemůžete se ho dovolat zpět. Absolvujete tedy znovu martytium s hlasovým galaktickym robotem, kde se vám druhý den ozve operátor, aby vám posmesne sdělil, že technik může jen v pondělí v 8 ráno nebo pak až zas ve čtvrtek, ale to ještě neví kdy. Nejen ne kvalita výrobků Samsung, ale naprostá ignorace a neochota pomoci.V dnešní době, jako absolutně vytížený zaměstnanec nemocnice a zároveň ve stavu gravidity nechápu, že např. Společnost Beko tyto závady řeší obratem a do 2 dnů.


Produkt

Nemožnost domluvit návštěvu technika


Požadované řešení

Neprodleně vyřešení situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2022 09:39, před 3 lety

Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem. Nehledě na to, že je k provedení reklamace určen autorizovaný servis. Její nevyřízení ve lhůtě 30 dnů je porušením zákona o ochraně spotřebitele, což opravňuje kupujícího k odstoupení od smlouvy. Po marném uplynutí 30 denní lhůty k vyřízení uplatněné reklamace lze kontaktovat přímo prodejce a žádat vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2022 09:39, před 3 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí popisovaná situace spojená s pračkou Samsung.

V tomto ohledu doporučujeme kontaktovat přímo Centrální dispečink Samsung, a to na telefonním čísle +420 490 522 574. Případně je možné se opětovně obrátit na zákaznickou linku naší společnosti, +420 800 726 786, a zde sdělit svůj požadavek, např. zaurgování servisního požadavku, nebo vyjádření nespokojenosti s postupem.

Ještě jednou se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2022 10:15, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost opětovně přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost informovat o dalším vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:46, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.