Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jak jest možné,že pošta den předem,nahlásí čas a datum doručení,v případě jest možnost toto změnit.V den doručovací marně a marně čekám a není to u této pošta v Sokolově poprvé,vedoucí pracovnice vždy reagovala jen krčení ramen a stylem,,vlezte mi někam´´pak obržím SMS,že jsem nebyl asi přítomen,a tudíž nedoručeno,snad zítra se pokusí.Voláním na číslo odesílací se ozve přepážka ČP spořitelna,super.Následně mi tato přepážka dá čísla na pevnou i mobil ha,ha,ha ,ha,marné zvoniti.Děláte si s lidí legraci,že,a u pošta v Sokolově to jest jen u mé osoby 3 případ neschopnosti pošty.Zásilku vrátím,nebyla doručena dle podmínek,nechť odesílatel,byla na dobírku,si náklady řeší s ČP.Předám do TV.Nejedlý Zdeněk.
balík na dobírku
Kontrola na poště Sokolov.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností na poskytování služeb obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.