Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 22.3.2022 jsem v 17.05 hod čekala v Sokolově na terminálu č. 15 na příjezd autobusu Vaší společnosti s tím, že pojedu do Chebu.
Jaké bylo moje překvapení, když Student jel na čas, ale pan řidič pouze pootočil hlavu směrem na zastávku ke mně , kde jsem stála, a pokračoval směrem po hlavní silnici aniž by zabočil na nádraží. Neuvěřitelné!! Díky tomu, že měl vlak zpoždění tak jsem mohla využít služeb českých drah. Co mi na to odpovíte. Jak se mám příště spolehnout, že se tak nestane znovu.
Na terminálu v Chebu po příjezdu vlakem jsem viděla přistavený autobus Student Agency, tak jsem zašla za panem řidičem a zeptala se ho, jestli přijel ze Sokolova. Odpověděl, že ano. Zeptala jsem se, proč mi nezastavil. Odpověděl, že tam zastavil a že tam vystupovalo asi 13 lidí. Zeptala jsem se.,kde tedy zastavil,když na označený terminál č. 15,kde běží titulky s odjezdem autobusu nepřijel. Říkal, že přece lidi vystupují na nástupišti č. 3 a tam jsem tedy měla i nastoupit.Jak to mám vědět? Také mi řekl, že jsem neměla koupený lístek a tak o mě nemohl vědět. V tom případě nechápu, proč existuje nástupiště č. 15 pro nástup, když se nevyužívá a proč je takto nabízená doprava do Chebu ze Sokolova. Že prý dělá svou práci dobře. Tak nevím, jestli si tu svoji práci neulehčuje a je zatím pohodlnost a není to tak, jak to bylo určeno. Můžete mi tedy sdělit, které nástupiště mám použít pokud budu chtít jet že Sokolova do Chebu?
V případě, že bych vlak nestihla, bych díky "využití" vaší dopravy, na nádraží strávila další hodinu.S pozdravem Zdeňka Černá z Chebu
Autobus by měl zastavit pro nástup cestujících jak je uvedeno a to na nástupišti č.15 na terminálu v Sokolově.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.