Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#56713Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Jana Tyčová

Znění stížnosti

Lyžařská přilba Etape(dámská)zakoupená 22.12. 2021.Sportisimo Štěrboholy. Vyzkoušená v únoru na horách, kdy pršelo a sněžilo. Do přilby zatéká a to tak, že v brýlých se usazuje cca 2 mm vody, takže jízda na lyžích,je opravdu nemožná. Lyžuji 35 let, není to moje první přilba se štítem, sedí mi na hlavě i obličeji dobře.Ale bohužel zatéká mezi přilbou a štítem. . S vyjádřením vašich dvou reklamací nesouhlasím, mezi štítem a přilbou je mezera a přilba má drážky a těmi zatéká do vnitř do brýlí, kde se voda usazuje. Foukání sem tam, to bych ještě akceptovala, ale zatékání vody, to rozhodně ne. Štít je proto, aby mě nesekal sníh do očí a to se zde děje. Pokud se s vámi nedohodnu, jak tuto situaci vyřešit, tak podám k prošetření na obchodní inspekci. Pokud by bylo možné poopravit, dolepit např. tesnící pásku, určitě si ráda přilbu ponechám, jelikož se mi moc líbí. Pokud nesněží, neprší, je skvělá, ale to bohužel není vždy. Děkuji, J. T.


Produkt

1917597 GRACE PRO M. .WHT 1990kČ


Požadované řešení

Jak jsem již psala výše. Pokud by šlo odstranit tuto závadu, ráda si ponechám. Pokud ne, je mi výrobek k ničemu a s vyjádřením dvojnásobné reklamace nesouhlasím. Nehledě na to, že mám nárok na reklamaci 3x po sobě. Pracuji též v obchodě. Bohužel můj muž se nechal odbýt a přilbu dovezl zpět.
Pokud mi nevyhovíte, budu to řešit, viz popis stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 11:19, před 3 lety

Jestliže není zboží vhodné pro účel, ke kterému je určeno, je možné jej reklamovat. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 13:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.