Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
běžně si objednávám z Vaší firmy zboží a nemám nejmenší problém, se zbožím jsem maximálně spokojená, super ceny, super nápady....nechávám si to zaslat na parcelshop a tam si to vyzvednu. Jenže pokud jsem chtěla slevu 200 kč na nákup při objednání zboží nad 1500 kč, musela jsem do aplikace Lidl-plus a zboží objednat jen tam s doručením až domů, jenže o tuto službu nestojím a po dnešním chování řidiče České pošty dvojnásobně nestojím! Hlavně jako nezlobte se na mě, ale aby mi tři věci dojely natřikrát, včera PPL, dnes Česká pošta a třetí věc nemám ještě doručenou? Nemůžu si, jakožto pracující člověk, dovolit být 24/7 každý den doma a čekat na zásilku.... včera s PPL nebyl problém domluvy, pan řidič mi psal mezi 10.-12. doručí zásilku, odběhla jsem z práce, pohoda, ale dneska řidič z České pošty mi řekl, při dotazu, v jakou přibližnou hodinu dorazí, že až přijede, tak tam bude. Jako co to je za chování? Mimochodem, jednalo se o tohoto řidiče: ***
Odpověď až dojedu, tak tam budu, není ani profesionální ani dostatečná a prosím, aby se toto již neopakovalo. Zboží si příště raději objednám jinde, pokud by mi jej měla doručit Česká pošta.
Děkuji,
s pozdravem Martina Vršanská
Umožněte parcelshopy i u aplikace Lidl-plus bez nutnosti komunikace s Českou poštou. Mileráda si pro zboží dojdu sama.
|
Tweet |
Úvodem k chování zaměstnance:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jestliže služba (doručení zboží) nebyla poskytnuta ve odpovídající kvalitě, je možné ji reklamovat. To zpravidla může učinit ten, kdo službu objednal - pravděpodobně tedy prodávající (Lidl Česká republika v.o.s.). Vhodným nárokem poté může být zejména řádné doručení, ale i například přiměřená sleva.
Problematika více doručovatelů není upravena právními předpisy. Zároveň je možné, že každé z objednaného zboží mířilo z jiného místa a je tak logisticky výhodnější doručovat jednotlivě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Vršanská, interní systém sám zvolí přepravce podle toho, z jakého logistického skladu je zboží doručováno. Z toho důvodu není možné si přepravce vybrat, nebo změnit. V případě, že si přejete zboží doručit od společnosti PPL, je možné si při vytvoření objednávky zvolit jako adresu doručení PPL ParcelShop, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Kupón z aplikace Lidl plus s volbou přepravce nijak nesouvisí. Přejeme Vám hezký den. Společnost Lidl v. o. s.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.