Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#56716Reklamace sedací soupravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Hana Přibilová

Znění stížnosti

Dne 10.2. jsem kontaktovala reklamační oddělení Sconta ohledně prasklého spojovacího dílu sedačky (skládá se ze 3 částí),kterou jsme používali zhruba měsíc. Vše jsem nafotila a poslala k posouzení, reklamace byla zamítnutá.
Na zamítnutí reklamace jsem se odvolala ,předalo se to k posouzení nadřízenému s tím ,že k nám zašlou technika k posouzení stavu sedačky, s čímž jsem souhlasila. Žádný technik k nám nepřijel a po telefonickém rozhovoru jsem zjistila ,že nám bude dodán náhradní díl s čímž jsem souhlasila,chtěla jsem buď vrátit hotovost nebo dodat nový kus.21.3. mi přišla výzva k odběru, a zjistila jsem ,že nám dodali uplně jiný kus sedačky než jsem reklamovala. S tím,že jsem tedy poslala fotodokumentaci a chci odstoupit od smlouvy . Telefonicky jsem kontaktovala reklamační oddělení ,kde mi pán řekl,že to nebude problém ,že se vrátí hotovost zpět na účet a pro sedací soupravu si přijedou,ale ,že musím počkat na kolegyni ,která ten případ řeší.Tak jsem vyčkala a opět telefonicky kontaktovala reklamační oddělení, kde mi pani sdělila ,že nemám nárok na odsoupení od smlouvy,že reklamace mi nebyla uznaná a ,že to řeší jen v rámci dobrých vztahů. A pokusí se kontaktovat výrobce aby dodal správný díl. Paní mi tvrdila ,že namám nárok na odsoupení od smlouvy . Dalo by se to vyřešit?


Produkt

Sedací souprava Palladilo L šedá


Požadované řešení

Chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze zpět na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 14:04, před 3 lety

V uvedeném případě nejspíše nejde o nevyřízení reklamace, ale o její zamítnutí - není tak možné odstoupit od smlouvy pro její nevyřízení včas. Lze však rozporovat, že reklamace byla vyřízena řádně.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by byl zaslán správný kus "v rámci dobrých vztahů" dalo by se takové jednání považovat za uznání reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2022 08:44, před 3 lety

Dobrý den,

se zákaznicí bylo již vyřešeno.

S pozdravem,
J. Hušek. SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 09:18, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2022 18:36, před 3 lety


Hana Přibilová

Sconto nábytek již nikdy víc, napodruhé dodali opět jiný díl sedačky. "Vyřešilo" se to rozbalením jiné sedačky a dodáním dílů ze skladu. Paní z reklamačního oddělení neochotná, neumí dělat svou práci. A o kontaktování zákazníka ani nemluvím. Po x měsících jsme celá rodina v obývacím pokoji do Sconta už se ani nepodíváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2022 14:47, před 3 lety

Dobrý den,

zákaznice dostala nový díl, jak sama potvrzuje, proto, prosím dtest o uzavření případu. Za komplikace se omlouvám.

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 12:46, před 3 lety

Poprosíme spotřebitelku o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.7.2022 12:55, před 3 lety


Hana Přibilová

Hodnocení: