Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes 30.3.2022 měl jet autobus ve velkým Poříčí ve 14:06 přijel až ve 13:16 a odjel až ve 13:22 v Hronově byl až ve 13:26 a nestihli jsme kvůli tomu navazovací spoj. Ať začnou autobusy jezdit včas, nebudu kvůli tomu zbytečně čekat. Jezdí si jak chtějí.
Aby začali jezdit tak jak mají.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost však budeme o existující stížnosti informovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.