Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56718Spozdeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Kamila Obornikova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 30.3.2022 měl jet autobus ve velkým Poříčí ve 14:06 přijel až ve 13:16 a odjel až ve 13:22 v Hronově byl až ve 13:26 a nestihli jsme kvůli tomu navazovací spoj. Ať začnou autobusy jezdit včas, nebudu kvůli tomu zbytečně čekat. Jezdí si jak chtějí.


Požadované řešení

Aby začali jezdit tak jak mají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 14:22, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost však budeme o existující stížnosti informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 13:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.