Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5672Neuznání čtvrté reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2015, před 10 lety

Jakub Hofman

Znění stížnosti

Zakoupil jsem 4.4.2014 mobil GIGABYTE GSmart Maya M1 v2. Telefon jsem řádně reklamoval 7.5.2014 s tím, že se restartuje, vypíná, špatné reakce dotyku a že baterka nevydrží. Toto se vrátilo, jako neuznané. Další reklamaci jsem musel podstoupit 15.7.2014. Závada byla obdobná: "Na pravém dolním rohu se odlupuje dotyková deska a nejde dotyk. Baterka se nedá nabíjet na 100%". Tentokrát provedli opravu: "Výměna LCD, základni desky a baterie." Další reklamace byla 14.10.2014. Tentokrát telefon po zapnutí zůstal zaseknutý na logu GSmart. Navíc jsem se den před reklamací špatně opřel o kapsu, v které byl telefon a prasklo lehce dotykové sklo. I tak reklamaci vyřídili a přehráli SW (prasklé sklo jim při plnění reklamace nijak nevadilo). No a poslední reklamace proběhla 19.1.2015, kdy telefon nešel zapnout vůbec. Vyjádření ze strany CZC.CZ proběhlo, k mému překvapení, velice rychle. Dne 22.1.2015 mi ráno přišel mail že telefon dorazil na CZC.CZ, kam ho z pobočky v Ústí nad Orlicí odesílali a pár hodin na to mi přišel další mail, že reklamace mi byla zamítnuta kvůli mech. poškození (v předchozí reklamaci jim mech. poškozeni skla nevadilo). Jak mohu v tomto případě postupovat, když byl telefon povětšinu času v servise a s neuznanou poslední reklamací nesouhlasím?


Produkt

GIGABYTE GSmart Maya M1 v2, S/N telefonu 201308002810


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz za nekvalitní mobilní telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 10:51, před 10 lety

Zamítnout reklamaci z důvodu mechanického poškození lze v případě, kdy toto poškození je příčinou reklamované závady. Pokud není mezi těmito skutečnostmi souvislost a reklamovaná vada je skutečně vadou, měla by být v rámci reklamace odstraněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2015 14:40, před 10 lety

Dobrý den pane Hofmane,

v přijímacím protokolu máte napsáno, že se jedná o prasklé sklo. Na toto poškození se nevztahuje záruka, a proto nabízíme placenou opravu.

Bohužel nedosahujte ani počet oprávněných reklamací na vrácení peněz.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Vedoucí reklamací
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2015 15:30, před 10 lety


Jakub Hofman

Dobrý den,
V přijímacím protokolu je prasklé sklo zmíněno jen jako "stav zařízení" nikoli že na něj uplatňuji reklamaci (je mi jasné že na sklo se záruční oprava nevztahuje). Reklamace byla uplatněna jen na to, že telefon nejde zapnout a tato závada nemá se sklem nic společného (sklo bylo prasklé jiz při minulé reklamaci). To že na sklo neuplatňuji reklamaci jsem říkal na pobočce při příjmu.

Díky a pěkný den!
Jakub Hofman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 10:31, před 10 lety

Pokud není mechanické poškození příčinou vady a prodávající uzná, že vytknutá vada je skutečně vadou, měla by být odstraněna nejpozději ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2015 15:26, před 10 lety

Dobrý den pane Hofmane,

navrhuji domluvit si poslání telefonu s panem Brettlem brettl@czc.cz a přeposlat telefon do servisu. Pokud to výrobce uzná, měl by telefon opravit, pokud nesouvisí reklamovaná vada s mechanickým poškozením.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:12, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení výsledku reklamačního řízení, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2015 12:30, před 10 lety


Jakub Hofman

Hodnocení:

Komentář: Telefon neuznali. Zkouším jiné řešení, protože CZC si stálo za svím že nikdo od nich neudělal chybu a na všechny kroky co podnikli meli právo. Nervy mám jen jedny a cením si je. Děkuji za pomoc dTestu.