Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
vracím neobjednané a nevyžádané zboží doporučenou zásilkou.
Nepřeji si dostávat další zboží od Vaší společnosti a žádám vymazání mých údajů z databáze.
Na linku 227 191 219 se nelze dovolat.
Dne 12. 12. 2021 jsem řešila s Vaší pracovnicí skutečnost, že mi byly doručeny 2 balíčky (CBD olej a Ginseng) najednou, jeden se vzorkem zdarma a druhý již s fakturou, tudíž jsem odběr nemohla zrušit.
Vaše pracovnice mi vyšla vstříc s tím, že platit nic nemusím a že další objednávky jsou zrušeny.
Nicméně, ve dnech 7. 3. a 9. 3. mi přišla sms s upomínkou za zboží. Dne 10. 3. jsem opět telefonicky hovořila s Vaší pracovnicí (hovor ve 14.44) a bylo mi přislíbeno smazání těchto pohledávek.
Navzdory tomu mi přišel další balíček s datem odeslání 6. 3. 2022, označený č. předplatného 906748, faktura číslo 30008615.
Takovýto postup považuji za neakceptovatelný a důrazně žádám, jak jsem výše uvedla, vymazání kontaktů a nezasílání jakéhokoli dalšího zboží.
CBD olej + Ginseng (capsules)
Stornování faktury č. 30008615, nezasílání dalšího zboží a vymazání mých údajů z databáze společnosti.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit (resp. nerespektuje zrušení smlouvy telefonicky, přestože tak uvádí), zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.