Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#56727Falešné vstupenky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Petr Hudík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7.12.2021 jsem zakoupil vstupenky na událost koncert skupiny Sabaton. Tento koncert má být v Praze v O2 areně. Za dvě vstupenky jsem zaplatil 4887,30 CZK. Bohužel jsem si vytáhl Černého Petra a objednal jsem si tyto vstupenky na webových stránkách viagogo.com . Byly ve vyhledávači hned mezi prvními. Datum události se postupně měnil. Myslel jsem si, že kvůli Covidu. Až nakonec mi napsali, že událost bude v září. Na jejich stránkách stále prodávají vstupenky na Sabaton O2 Arena Praha, na dva termíny: 25. srpna a 25. září.
Kontaktoval jsem majitele O2 Areny, kde se má událost konat a řekli mi, že žádný koncert v září, na které mám objednané vstupenky, tak žádný takový koncert neexistuje, neexistoval a existovat nebude. Ale na Viagogo stále prodávají lístky. Požádal jsem banku o reklamaci této částky, ale chtějí po mně doložit komunikaci s Viagogo. Vtip je v tom, že tam neexistuje žádná kontaktní mailová adresa, prostě nic. Jenom nějakej jejich dotazník na stránkách, kde jsem jim lámanou angličtinou něco zkusil napsat, ale nevím, zda to banka uzná...


Produkt

Koncert Sabaton dne 25. září v O2 Areně, který nikdy neexistoval


Požadované řešení

Chci, aby moje banka uznala reklamaci a vrátila mi peníze. Ale nevím, jak společnost Viagogo kontaktovat..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 10:58, před 3 lety

Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí (v ceně by tedy nemusely být započítány všechny poplatky). Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud společnost opravdu nabízí vstupenky na koncert, který neexistuje, mohlo by se jednat o podvod. Vzhledem k výši částky a (pravděpodobnému) množství prodaných vstupenek by se mohlo jednat i o trestný čin.

Spotřebitel správně kontaktoval banku s žádostí o tzv. "chargeback". Zpravidla je nutné doložit právě komunikaci se společností, avšak nevíme, zda tato společnost se zákazníky komunikuje. Možnost kontaktování by měla být zde: http://www.viagogo.com/contactus.

Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/#/.

Výše uvedené platí za předpokladu, že se daný smluvní vztah řídí právním řádem ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 23:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2022 15:50, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřešena. Na základě této informace stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.