Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednal jsem si zboží u fy Tsuga, která nabízela dodání pomocí Zásilkovny na dobírku kartou do Alzaboxu Sázava Tesco. Obdržel jsem SMS s heslem 2***86. Po jeho zadání bylo na zobrazovači napsáno, že zásilka musí být nejdříve uhrazena. Přiložením karty ke čtečce se nic nestalo. Zaplatil jsem tedy Georgem(Česká spořitelna), platba proběhla v pořádku. Na stránce zásilkovny se objevilo Dobírka: zaplacena kartou. Od Zásilkovny mi přišla SMS:Váš ověřovací kód je: 91***1. Po zadání tohoto kódu, ani toho staršího, Alzabox zboží nevydal. Telefonoval jsem 2x do Alzy, 1x do ČS a 3x do Zásilkovny. První, druhý i třetí to sváděli na toho druhého (třetího) a jediným prý možným řešením je přeposlání zásilky do jiné úložny i když mi přijde nesdmyslné a přímo nehorázné, protože zásilka se prý musí vrátit do skladu a odsud do nové úložny.
Máte k dispozici moje tel. číslo. Proč nemůže řidič při vyzvedávání zásilky zavolat a já si zásilku od něj rovnou vyzvednu? Je přece už zaplacená. Nebo, proč nedodá řidič zásilku rovnou do nové výdejny? Je od Alzaboxu cca 500 metrů.
Ať dopadne tato reklamace jak chce, já a moji známí už si od Zásilkovny pravděpodobně nic poslat nedáme, protože jsem kvůli Vaší špatné organizaci práce ztratil několik hodin svého vzácného času, něco peněz za telefonování a navíc, zásilka obsahovala sadbu a živé rostliny, které díky Vašemu přístupu k rychlé dopravě zcela jistě utrpěly.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.