Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5673Nedoručené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2015, před 10 lety

Radka Barešová

Znění stížnosti

Vyjadřuji tímto stížnost na nedodání 15 ks zásilek podaných dne 10.12.2014, na pobočce České pošty, Litevská 1282/1, Praha Vršovice.
Zásilky jsme zaslali jako obyčejné psaní, i když víme, že za škodu vzniklou ztrátou zásilky pošta neodpovídá.
Nicméně jsme očekávali, že Česká pošta má zájem na tom, aby poskytovala i tak kvalitní služby a nedocházelo ke snížení kvality služeb zákazníkovi, natož k finanční újmě.


Požadované řešení

vyjádření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 12:17, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.