Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vyjadřuji tímto stížnost na nedodání 15 ks zásilek podaných dne 10.12.2014, na pobočce České pošty, Litevská 1282/1, Praha Vršovice.
Zásilky jsme zaslali jako obyčejné psaní, i když víme, že za škodu vzniklou ztrátou zásilky pošta neodpovídá.
Nicméně jsme očekávali, že Česká pošta má zájem na tom, aby poskytovala i tak kvalitní služby a nedocházelo ke snížení kvality služeb zákazníkovi, natož k finanční újmě.
vyjádření
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.