Společnost


HiTech Electronics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56730Dodané jiné zboží, nevrácení finanční částky po vrácení zboží a odstoupení od Kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Jan Krátký

Znění stížnosti

Dodané jiné zboží, samozřejmě v nižší ceně než byla předem zaplacena. S prodejcem naprosto katastrofální komunikace v důsledku čehož jsem zboží prokazatelně vrátil na adresu odesílatele a písemně odstoupil od Kupní smlouvy. Ani po opakovaných výzvách prodejce finanční částku nevrátil a přestal zcela komunikovat.


Produkt

Potvrzená objednávka č.31.15790 - Hi Tech Electronics s.r.o. Kaprova 42, 110 00 Praha 1


Požadované řešení

Zboží objednáno 6.2.2022 (objednávka č.31.15790) u Hi Tech Electronics s.r.o.
Zboží (zcela jiné) dodáno 8.2.2022 - odesílatel Digital Shop s.r.o. Nám. Svornosti 2573/6, 616 00 Brno 16
Zboží odesláno odesílateli 10.2.2022 s průvodním dopisem o odstoupení od Kupní smlouvy (podací lístek České pošty)
Doručenka SMS České pošty o vyzvednutí zboží příjemcem Digital Shop s.r.o. 22.2.2022 (foto SMS doručenky).
18.3.2022 urgence se všemi podklady zaslána na info@hitechelectronics.cz s opakovanou žádostí o vrácení peněz na můj (specifikovaný) účet - bez odezvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2022 16:27, před 3 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:12, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.