Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dodané jiné zboží, samozřejmě v nižší ceně než byla předem zaplacena. S prodejcem naprosto katastrofální komunikace v důsledku čehož jsem zboží prokazatelně vrátil na adresu odesílatele a písemně odstoupil od Kupní smlouvy. Ani po opakovaných výzvách prodejce finanční částku nevrátil a přestal zcela komunikovat.
Potvrzená objednávka č.31.15790 - Hi Tech Electronics s.r.o. Kaprova 42, 110 00 Praha 1
Zboží objednáno 6.2.2022 (objednávka č.31.15790) u Hi Tech Electronics s.r.o.
Zboží (zcela jiné) dodáno 8.2.2022 - odesílatel Digital Shop s.r.o. Nám. Svornosti 2573/6, 616 00 Brno 16
Zboží odesláno odesílateli 10.2.2022 s průvodním dopisem o odstoupení od Kupní smlouvy (podací lístek České pošty)
Doručenka SMS České pošty o vyzvednutí zboží příjemcem Digital Shop s.r.o. 22.2.2022 (foto SMS doručenky).
18.3.2022 urgence se všemi podklady zaslána na info@hitechelectronics.cz s opakovanou žádostí o vrácení peněz na můj (specifikovaný) účet - bez odezvy.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.