Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56733Nevrácení peněz za podvodně poslané pantofle, které jsou naprosto k nenošení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Andrea Blažková

Znění stížnosti

Na e-shopu Gajoshop jsem zakoupila ortopedické pantofle za cenu 599,- Kč, které byly na e-shopu firmy GAJO GROUP d.o.o., Slamnikarska 18, 1230 Domžale, Slovenia a vypadaly velmi pěkně. Když jsem obdržela dne 22.03.2022 zásilku, byly v ní úplně jiné vietnamské pantofle, které mohly mít maximálně hodnotu 50,- Kč a naprosto se nedají nosit. Když jsem chtěla vrátit peníze, zaslali mi kód reklamace 15768 pod kterým by mělo proběhnout vrácení zboží přes zásilkovnu, ale v zásilkovně mi řekli, že žádný takový kód není a že mou zásilku nemohou přijmout. Opětovně jsem mailem žádala o zaslání příslušného kódu, ale nikdo se mi už neozval. Přitom možnost vrátit zboží zpět je pouze 14 dní a já je nemohu vrátit.


Produkt

Název produktu: Ortopedické sandále za 599,- Kč, P.h. 1, id-kód zboží: 321-GS-249-Silver-40, číslo faktury: CZ-MK-56507


Požadované řešení

Chci vrátit zboží a vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2022 16:38, před 3 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (v této lhůtě je spotřebitelka povinna prodávajícího o odstoupení od smlouvy informovat, vrátit zboží je spotřebitelka povinna až v dodatečné lhůtě 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy prodávajícímu), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení. Pokud se prodávající vyhýbá převzetí vráceného zboží, lhůta pro vrácení zboží spotřebitelce neběží. Spotřebitelce ale doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující odstoupení od smlouvy a učinění pokusu o vrácení zboží v souladu s pokyny prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 09:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.