Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56737Nedodané inzerované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Miroslava Jablonská

Znění stížnosti

Dobrý den, nechápu smysl vydávání vašeho letáku, zaměřeného specielně na datum, konkrétně 30.3.2022,a pak zboží není dodáno, v tomto případě se jedná o plnotučné mléko v ceně 13,90Kč.Bohužel to není poprvé.Chápu,že v poslední den týdenní akce není některé inzerováno už zboží,je již vyprodané,ale dnes mě opravdu naštvalo.Děkuji za odpověď.Jablonská Nový Bydžov


Požadované řešení

Nevím jaký byl důvod nedodání, a tak neznám konkrétní řešení, ale pro spokojenost zákazníků se příště nabídky vyvarovat,i když se leták tiskne s předstihem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 10:08, před 3 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 13:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.