Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 23.3.2022 jsem objednal balíček, kdy zboží bylo na pobočku zásilkovny přijato 24.3.2022. Dnes je 30.3.2022 a balíček stále není na výdejním místě. Místo v z-boxu bylo, sleduji jeho kapacitu na internetu. Několikrát jsem volal na zásilkovnu kde mi bylo sděleno, že pracují na tom aby byl balíček doručen. Je to již týden a balíček stále nemám a na zásilkovně mě vždy odbydou tím, že urgují přepravce k doručení balíčku na z-box, není ani možné si osobně vyzvednout balíček na depu ( byť bych měl cestu tam a zpět, nebylo mi to umožněno).
Objednávka z eshopu Moto park Ostrava s.r.o.
Doručení balíčku buď do z-boxu či přímo na mou adresu a vrácení částky za zásilkovnu neboť zásilkovna udává doručení do druhého dne maximálně do 2 pracovních dnů, tady je to již sedmý den a balíček je stále někde na cestě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.