Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56740Dlouhá doba dodání do z-boxu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2022, před 3 lety

Martin Damašek

Znění stížnosti

Dne 23.3.2022 jsem objednal balíček, kdy zboží bylo na pobočku zásilkovny přijato 24.3.2022. Dnes je 30.3.2022 a balíček stále není na výdejním místě. Místo v z-boxu bylo, sleduji jeho kapacitu na internetu. Několikrát jsem volal na zásilkovnu kde mi bylo sděleno, že pracují na tom aby byl balíček doručen. Je to již týden a balíček stále nemám a na zásilkovně mě vždy odbydou tím, že urgují přepravce k doručení balíčku na z-box, není ani možné si osobně vyzvednout balíček na depu ( byť bych měl cestu tam a zpět, nebylo mi to umožněno).


Produkt

Objednávka z eshopu Moto park Ostrava s.r.o.


Požadované řešení

Doručení balíčku buď do z-boxu či přímo na mou adresu a vrácení částky za zásilkovnu neboť zásilkovna udává doručení do druhého dne maximálně do 2 pracovních dnů, tady je to již sedmý den a balíček je stále někde na cestě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 09:29, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 13:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.