Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56749Nefunkční server voocal.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2022, před 3 lety

Bohumil Hlaváček

Znění stížnosti

Dobrý den,

delší dobu nelze se připojit na web server www.voocall.cz.
Dočasná odstávka web serveru
Zkuste to za několik vteřin znova. Pokud se nic nezmění, kontaktujte prosím technickou podporu (noc@voocall.com).

Několikrát jsem se pokoušel připojit, ale stále nic.

Používám internetové telefonování a v současné době nemám žádné informace o proběhnutém telefonátu, ceně a zůstatku kreditu. Telefon č.771771771 vždy vyzvání, ale nikdo jej nezvedá.

Prosím o informaci ohledně provozu web serveru www.voocall.cz nebo alespoň, kde výše uvedené informace získám.

Děkuji.

S pozdravem

Hlaváček Bohumil


Požadované řešení

Zaslat informaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 09:16, před 3 lety

Je-li součástí balíčku služeb, které poskytuje společnost na základě smluvního ujednání spotřebiteli, také přístup k zákaznickému profilu, je společnost povinna spotřebiteli tento přístup umožnit.

Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci ve formě dopisu, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jasanová 187, 277 14 Dřísy). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Jistým způsobem obrany je rovněž možnost upozornit společnost na možný přenos telefonního čísla ke konkurenci. Po novele zákona o telekomunikacích je nyní přenos čísla jednodušší a zpoplatnění přenosu bylo výrazně omezeno. Ohledně přenosu čísel najde spotřebitel více informací v našem článku, který je dostupný z: https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.