Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V loňském roce jsme si přáli s přítelem uplatnit 2 zakoupené vouchery na romantickou plavbu do Drážďan s živou hudbou, tříchodovým obědem, večeří, ochutnávkou vín a českým průvodce.
Termín plavby jsme rezervovali u Labské plavební společnosti, načež nám bylo sděleno, že k uvedeným voucherům nepotvrdil prodejce, tzn. společnost Zapakatel, neboli Spojka Group jejich platnost.
Již v říjnu jsem se snažila tuto situaci řešit. Telefonicky mi bylo sděleno, že mohu vše řešit přes info@branaslev.cz. Na tento uvedený e-mail jsem 23.10.2014 zasílala písemnou žádost o řešení situace, doteď mi nebylo zodpovězeno.
Žádám o vrácení peněz za nakoupené vouchery.
|
Tweet |
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl znovu podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=8ddb6076-4100-44fe-bc13-7fcbbeabf442). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR