Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56753Namarkování položky navíc pokladníkem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2022, před 3 lety

Jitka Švástová

Znění stížnosti

28.3.2022 jsem nakupovala jídlo v Lidlu v Hustopečích, pokladník si při markování zboží telefonoval, ani neodpověděl na pozdrav, doma jsem za pár dnů zjistila z účtu, že mi namarkoval brambory pozdní 5 kg za 59,90 kč, které jsem nekupovala, nechápu, kde je tam vzal. Jestli si potřeboval přilepšit k platu nebo to byl omyl? Škoda, že jsem si účet nezkontrolovala hned na místě.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 09:20, před 3 lety

Spotřebitel je povinen platit jen zboží, které si koupil. V uvedeném případě bude těžké prokazovat, že si zboží nezakoupil. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebitelům, aby si naúčtované zboží kontrolovali ihned za pokladnami v prostorech k tomu určených.

Účtenku (resp. naúčtovaný nákup) může spotřebitel samozřejmě reklamovat, nicméně jak je uvedeno výše, bude muset prokázat, že si zboží nezakoupil, což bude v uvedeném případě problematické.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2022 15:45, před 3 lety

Dobrý den paní Švástová, mrzí nás, že Vám byly ve Vašem nákupu chybně namarkovány položky. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:38, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.5.2022 17:08, před 3 lety


Jitka Švástová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, děkuji za vyjádření, radu a pomoc dTestu i vyjádření obchodu Lidl. Bohužel jsem si ale neuschovala účtenku, abych ji mohla předložit v Lidlu a věc řešit, protože jsem si myslela, že už se to zpětně nedá reklamovat. Pro příště jsem poučená a budu věc řešit jinak a lépe. Nashledanou Jitka Švástová