Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V Den doručení zasilky mi přišla SMS že balík doručí kurýr mezi 14.45 - 16:15.
Pan mi volal už ve 13:45 že stojí před barákem a má pro mě zasilku na dobirku.
Bohužel jsem v tento čas doma nebyla a sdělila mu, že budu doma za 10 minut.
Řekla jsem mu že dle SMS měl balíček doručit v určité hodiny.. Na to mi hrube odpověděl : podívejte se, já jsem vám nic takového nepsal a 10 minut je na mě moc.. Nechám vám to někde v zasilkovne.
Stalo se mi to poprvé a jsem zklamaně, že jsem si zaplatila zasilkovnu na adresu.. To kdybych věděla, nechám si to poslat rovnou do výdejniho místa.
Řešit to nehodlam.. Ale myslím, že SMS s doručovaci dobou nechodí jen tak.. Kdyby to bylo 15 minut, tak nereknu. Ale hodina před už je moc.
Lide by se meli chovat slušně, za to že jim platíme jejich službu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.