Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56757Neslušné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2022, před 3 lety

Michaela Michalova

Znění stížnosti

V Den doručení zasilky mi přišla SMS že balík doručí kurýr mezi 14.45 - 16:15.
Pan mi volal už ve 13:45 že stojí před barákem a má pro mě zasilku na dobirku.
Bohužel jsem v tento čas doma nebyla a sdělila mu, že budu doma za 10 minut.
Řekla jsem mu že dle SMS měl balíček doručit v určité hodiny.. Na to mi hrube odpověděl : podívejte se, já jsem vám nic takového nepsal a 10 minut je na mě moc.. Nechám vám to někde v zasilkovne.
Stalo se mi to poprvé a jsem zklamaně, že jsem si zaplatila zasilkovnu na adresu.. To kdybych věděla, nechám si to poslat rovnou do výdejniho místa.


Požadované řešení

Řešit to nehodlam.. Ale myslím, že SMS s doručovaci dobou nechodí jen tak.. Kdyby to bylo 15 minut, tak nereknu. Ale hodina před už je moc.
Lide by se meli chovat slušně, za to že jim platíme jejich službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 08:47, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.