Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den chtel bych po Vas poradit, jak postupovat s problemem... Objednal jsem si led zarovky na skodu rapid z Aliexpressu 6ks ale baleno 2 2 2. Po vice, jak dvou mesicich jsem psal stiznost na CP a volali mi, ze cisla tri baliku nejsou evidovany jako baliky CP a ani na moje prijmeni a adresu balicek zadny nemaji. Ze to dorucuje jina firma a ze nevi jaka... Zjistil jsem na Ali. ze muj balicek byl sjednocen a ma jine sledovaci cislo. To jsem si dohledal a zjistil, ze byl poslan zpatky do Chiny. Poslal jsem tedy E-mail na CP a volali mi a potvrdili, ze balicek byl bohuzel poslan zpatky na Ali. "konkretne mi primo rekli, ze toho meli v prosinci hodne a nejaky brigadnik to proste neresil (uznali svoji chybu) nikdo neprisel a ani nedorucili vyzvu k vyzvednuti ani prvni ani druhou, ale ze ho nejak nedohledaji a nemuzou ho nijak postihovat tim to ukoncili. Pokracoval jsem psanim na Ali odesilateli, ten mi rekl at otevru spor, ale bohuzel po 3 mesicich bylo zbozi vyhodnoceno jako dorucene. Odesilatel mi neveri a chce od posty potvrzeni, ze zbozi poslaly zpatky mu neprislo a on vidi, ze je balicek nekde na poste v CR. Nevim jestli ho treba neznicili, ale odesilatel mi necche vratit penize a posta mi napsala, ze mi zadne potvrzeni nevystavi a ze vic neni v jejich kompletenci tim to ukoncili. A nemam ani zbozi ani penize vic nez 500kc.. a nikdo mi je nechce vratit. Vse mam potvrzene v Emailech i screeny odeslani zasilky zpatky,
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF8511531607F
Chci vratit penize, protoze Ceska posta mi nedorucila balicek pro jejich neschopnost a to mi i telefonicky potvrdila a vic nez 500kc co me to stalo vubec neresi. Chce at mi to vrati odesilatel, ale ten vidi, ze zasilka mu zpatky nedorazila, proto po me chce potvrzeni od CP o zaslani zasilky zpatky jemu. (podle me se zarovky nekde asi znicily) a ja nemam ani zarovky a ani 500kc Jde mi o princip Ceska Posta to vzdy nejak zamete pod stul. Uz se snazil z Ali nic neobednavat, protoze z dorucenim je vzdy nejaky problem :( dekuji z pomoc
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.